Kız arkadaşım biriyle çıkıyor.şaşırdım kaldım.

Merhaba arkadaşlar.benim 1 yıldır çıktığım kız arkadaşım var.ve bu 1 yıllık ilişki içerisinde hiç ayrılmamıştık kavga etmemiştik.ben onu çok seviyordum o da beni seviyordu en azından ben öyle sanmışım. bugün servisle çarşıya giderken bir de ne görüym onun okulunun ilerisindeki parkta bi erkekle gördüm ve çok samimiydiler.Erkek onu salıncakta sallıyordu.onlardan başka kimse de yoktu.Ben de camdan baka kaldım aval aval.Ama tablo karşısında hiç bi şey hissetmedim hiç üzülmedim de nedense bende anlayamadım sadece biraz şaşırmıştım.1 yıllık ilişki var geride kalan ama kalbimde hissettiğim herhangi bir acı olmadı.acaba bu normal mi.ve karar verdim yarın bu ilişkiyi bitirecem.fakat kafamda bi soru var bu soruda kız arkadaşımın güzel olması ve bu nedenke oondan ayrıldğıma ilerde pişman olabileceğim veya ona yine aşık olabileceğim olasılığı.ama bitirmezsem de hem boynozlanmış biri olucağım hem de onla olmaktan hiç bir heyecan vermediği halde onun nazını çekmek zorunda kalacağım için bu durum sıkıcı olacak.ama ben ilişkiyi tamamen koparmayım diye düşünüyorum yine de Çünkü hemen ayrılırsam cezasız kalmış olur.Bende onu kullanmaya karar verdim "Aşkın bittiği yerde cinsellik başlar" diye boşunamı demişim ben .Önceden normal bi ilişkimiz olduğu için hiç bir cinsel kavram yoktu ilişkide.madem aldattı böle devam edeceğiz artık:D.Bazen azınca onu çağırırım biraz öperim fena mı olur yani.Ama sadece azınca çağırırım.Madem beni aldatıyor bedelini de ödemeli öyle kuru kuru ayrılıkla olmaz.Şimdi ayrılsam o hiç bi ceza çekmemiş olacak öyle 1 yıllık bi ilişkiyi bi kalemde silemez.Ben durumu çaktırmadan devam edeceeğim ve sadece azdığım zamanlarda onla vakit geçireceğim ve onu cinsel yönden kullanacağım bundan iyi intikam planı olamazdı zaten.bende yeni bi kız arkadaş bulacam ama bunu ona söylemeyeceğim.Birini aşkta birini fantezilerde kullanacağım haha.Süper bi yöntem aldatılan arkadaşlara tavsiye ederim.Sevgiliniz sizi aldatsa çok üzülürsünüz hatta bazılarınız bunalıma bile girer ama bu sadece size zarar verir ama bu yöntemle ondan faydalanarak intikam alma fırsatını kendimde bulacağım.Zaten beni aldattığına göre ona karşı cinsellikten başka hissedecek duygum kalmadı.ne acı ne üzüntü sadece motor niyetine kullanacağım onu..


0|0
9|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Baştan aşk değil kız arkadaşın varmış ve baştan niyetin belli olduğundan , ne cevap hakkı tanımayı ne de gördüğünden herhangi bir duygu çıkarmayı düşünemiyor hissetmiyorsun. İnsanların hayatında insan değil insanlar vadır. Senle özel olabilir , ama çevre de olabilir senin arkadaşların olduğu ve olacağı , seni de salıncakta sallayacakları gibi.

    Sen aklında temelde olana kulp bulmuşsun ve " akla uydurup " hain emellerini haklı hissetmeye ve insanlara da bu açıdan bahsederek , baştan yönlendirmeye çalışıyorsun. Ne yani , bu dünyada 2012 yılında bir adem sen mi bir havva da o mu var?

    Filmlerde olur o intikam vs konuları, bil ki her teşebbüsün bir de cezası var gerçekte ve hiç de

    hafif olmayabilir. Senin düşüncene tecavüze yeltenmek ya da başarırsan kandırarak ya da başka yollarla , cezanı katlatırsın.

    Ve cezanı da öyle filmlerdeki gibi elinde tesbih volta atarak , racon keserek tamamlayacağını da sanma , içerdeki kanun başkadır ve tersine işler, severler ağır cezalılar müebbetler böyle konudan muzdarip gelenleri ve dosyanı da öğrenirler. Kimse sahipsiz değil, kimse de cezasız kalmaz .

    0|0
    0|0
    • He öyle arkadaşlık mı olur ders zaman bi parktalar ve onlardan başka kimse yok sallanıyorlar sen hiç öyle arkadaşlık gördün mü.Kızın hiç bir suçu yok değil mi beyinsizler.

    • Sen cezacı başı mısın ? Hem savcı hem yargıç hem infazcı mısın ? Kendini fazla değere bindirmişsin kendi gözünde. Gerçekten içinde sevgi olsaydı kimsenin saçına zarar gelsin istemezdin. Bir sende beyin var , herkes beynini gömdü aklınca değil mi ? Sende beyin olsaydı, planını buraya ayan beyan ilan edip kendine karşı yasal delil oluşturmazdın. Şu yazdıkların taammüden anlamına geliyor ve cezaya 3-4 yıl daha ekliyor. Psikopatlık kimseye yıldız getirmiyor, bu ferdi tayfur inanışlarını da bırak

    • Kıza sen ne hakla suç ceza biçiyorsun , kendini kulağında zil ile doğmuş fil mi sanıyorsun? Yanlış felsefe öğrenmişsin , yanlış fikirler peşindesin. Tersine gelen birşey olursa, bırak herkesin yolu var ve hiç birşey algıladığın gibi olmayabilir. Kimse sana ait değil , sokaktaki kedi bile . Netin belli Ip numaran ucundaki tel belli makinan belli. Arabesk izleme, gerçeği algılarsın, kimse sana koçum aferin demez iki sana benzeyen hödük arkadaşın dışında, bunu da aklından çıkarma

Kızlar Ne Diyor 9

  • önce sorsana.

    0|0
    0|0
  • La hastamısın olum :DD

    0|1
    0|0
  • Ee kullanacağım falan ne demek yaa..sen zaten bişey hissetmiyormussun kıza karşı neden ayrılmanın ki..farkindaysan kız iyi yaptı demedik.ama sen bunu yaparsan kötülük yaparsin . Bırak ..herkes kendine yakisanini yapsin

    0|0
    0|0
  • Bu ne ya okudum da okudum hep aynı şeyleri tekrar takrar yazmışsın kompozisyon dersiniz yok muydu sizin lisede ortaokulda...

    0|0
    0|0
  • saçmalıyosun kız kardeşini düşün bunu yapmadan önce tabi varsa

    0|0
    0|0
  • kendine kötülük yaparsin bence..

    0|0
    0|0
  • He oda saftı kullandırır kendini yoluna bak ya

    0|0
    0|0
    • yorum yok bölesine ıntıkammış küstah dıkkatte ettte kazdıgın kuyuya kendın düşme :d zaten sana kump takmış bileee

    • yav kızın hiç mi suçu yok.1 yıllık ilişkimiz var diyordum belki de beni uzun zamandır aldatıyordu siz de gelmiş maval okuyorsunuz.Anlasa ne anlamasa ne bi tane elllesem bile kar.

  • ergenus:D yazık,acıdım gelişmemiş beynine..

    0|1
    0|0
  • Okuduğuma pişman oldum :S

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • ergen ve ötesi yaa düşünceye bakarmısın azınca çağırrım öperim :)))

    birader birisi bir kötülük yaparsa sen neden seviyeni indiresin ki.. en fazla çık karsısına açık açık söyle senin gibi karaktersizle 1 yıl geçirdiğim için üzgünüm hadi yoluna dersın olur bıter , için içini yiyor kafayı yicen bizi kekleme burada bide uzun uzun yazmış ;) benden sana tavsiye uzak dur uğraşma

    1|0
    0|0
  • valla tipe baktım da ben de kız olsam hergün biriyle aldatırdım seni çünkü kabullenecek k.emrahvari bi tipin var

    3|0
    0|0
    • senin kendi fotorafını koyacak kadar bile cesaretin olmadıığına göre sen benden daha tipsizsin.

  • biri özet geçsin sevabına

    1|1
    0|0
    • intiam alcakmis

    • Hepsini Göster
    • :D Mutlu prens Allah iyiliğini versin. Özetlemeye gelince arkadaşın sıkıntıları varmış okadar okudum bunu çıkardım :D

    • :D siz gulun diye ben herseyin ozetini cikaririm

  • Belki akrabasıdır kuzenidir

    0|0
    0|0
  • kendin bilirsin dostum sonuclarina katlanirsin

    0|0
    0|0
  • salla ne cezası intikamı yapacağın şey umursamayacan selam verip almayacan olduğu yöne bakmayacan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...