Agnegen ve kızarıklar

Acnegenin 4. ayındaki fakat hala sivilce ve kızarıklardan rahatsızlık doktor 5 ay kullanmasını demişti ve geçmemesinden korkuyorum daha önceden tecrübesi olan varmı geçerli bunlar ayrıca göz altlarında falanda morardı kötüyüm


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • geçmiş olsun kardeş..bu konuda bir kişi bilirim..face de bir kaç bin kişilik grubu bile var adı serdar yada serkan..bi arkadaşın acne sorunu için baya bi' araştırmış,o çocuğa rastlamıştık..çocuk ilacın aylık etkisini göstermek amaçlı her ay yeni bi foto koymuştu bloğuna..10 ay sonra kaymak gibi cilde sahip olmuş..eski hali inanılmayacak derecede kötüydü allah affetsin..googledan aratmanı tavsiye ederim..mesajlara cevap vermiş hatta arkş.ım ile telde bile konuşmuştu tüm yan etkileri vs hakkında..

    0|0
    0|0
    • 10 ay uzun bir süre benim bir ay sonra bitiyor ondan tedirginim biraz korkuyorum geçmez diye bu kadar işkenceye ama yinede bir bakarım Sağol.

    • Hepsini Göster
    • Çok Sağol. Bir bakayım :)

    • rica ederim

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bahsettiğin ilacın(ve benzeri ilaçların) hiçbir garantisi yok. Kullanan pek çok kişi ilaca karşı farklı tepki gösteriyor. Bu ilacın verilme sebebi de bu. "Madem kesin bir çözüm yok, -ya tutarsa- diyelim" minvalinde.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...