Doğum kontrol hapı göğüs büyütür mü

ya doğum kontrol hapları göğüs büyütür mü eğer büyütürse kullanmak istiyorum ne olur bi cevap verin göğüslerim çok küçük ve taktım bunu kafaya


0|0
7|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Sacmalama , hormon dengeni altust edersin olmadık ve kalıcı isler acılır basına , zaten zamanı geldiginde dogurganlıgına paralel olarak onlar genlerinde yazılan miktara ulasır biraz gecer de . Ayrıca fazla gogsun boyun sırt agrısı hatta omurilik kayması da yaptıgını bir goz onune alsan iyi olur.

    Bosa aspirin dahi alamazken sen dogum kontrol hapından soz ediyorsun. Karmakarısık olursun aklından cıkar bunu .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • büyüteyim derken sarkıtmasın dikkat et...

    0|0
    0|0
  • elletmezsen büyümez hacı!

    0|0
    1|0
  • Dalgayı bırak bir spor salonuna yazıl . göğüs büyütücü aletler var..orada bir yıl çalış...

    0|0
    0|0
  • oynanmadan olmaz.

    0|0
    0|0
  • Öyle bir şey yok, slikon taktır derim.

    0|0
    0|0
  • dogum kontrol hapı büyütmezde o hapı kullanmadan önce yaptıgın iş büyütürrr

    0|0
    0|0
  • hiç duymadım kim dediysa saçmalamış inanma yaa...

    0|0
    0|0
  • olduğu gibi benimsesen daha güzeldir kesin:)

    0|0
    0|0
  • saçmalama kim dyor öyle bişi yook... kafana göre de hap kullanma

    0|0
    0|0
  • zannetmem öyle bi seçenek yoktur

    bu arada sen niye en iyi cevabı seçmedin :(

    0|0
    0|0
  • çok küçük derken ? 75 mi? İleride hamile kaldığında ve bebek sonrası ciddi büyüyecekler zaten doğal yoldan :)))

    0|0
    0|0
  • yarın evlenip, bebe emzirmeye başladığında büyür...

    0|0
    0|0
  • ben küçük olanı severim ağzıma sığıyor vantuzluyorum

    0|0
    1|1
  • önemli olan büyüklüğü değil işlevi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bünyene sanırım hormondan etkilenmene bağlı Hastayken benimkiler biraz büyürdü hap değil ilaç kullanmak zorundayım neredeyse 2 beden büyüdü şimdilik

    0|0
    0|0
  • Öyle haplar kullanip da hormonlarini bozma.

    0|0
    0|0
  • Evet büyütür ama tavsiye etmem. Hormon dengeni bozma. Kk forum'u okumanı tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • Nerden çıkarıyorsunuz bu saçmalıkları :-) kilo aldirabilir! Göğüs büyütmez

    0|0
    0|0
  • evet büyüyor ama dogum kontrol haplarin cesitleri var ona göre istersin doktorundan

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişiy senden duydum ilk

    0|0
    0|0
  • civanperçemi ile şerbetçiotu iç faydası olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...