Mastürbasyon yaparken zevk almıyorum ve orgazm olmuyorum

Mastürbasyonu yeni yeni keşfettim daha doğrusu kızlarında yaptıgını yeni öğrendim diyebilirim:D 18 yaşındayım araştırdım internetten nasıl yapılıyormuş diye, su tutunca oluyomuş, klitorise dokununca oluyomuş (kızlık zarını bozmadan) denedim bunları sadece gıdıklandım:DD değişik bir duygu ama o kadar. Bazı kızların yorumlarını okudum, çok güzel bişey titreme geliyo kendinden geçiyosun rahatlıyosun falan. Ben de rahatlamak istiyorum arkadaşım nası olacak o iş şimdi deniyorum olmuyo birde denerken yoruluyorum hemenD:


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • kibarca butun vucuduna dokun.ellerını gezdır. hasass nokatalrını zevk aldıgın bolgelerı kesfedeceksın. yanı bedenını ogren.. sadece klıstorısı sıkıstırıp oynayarata olur ama anlık olur bısı anlamayabılrısınde.. banydoda suyun altında kolay olur sneın ıcın yıkanırken hem goguslerını hem vajıınal bolenle oyanyarak kesfet.. genelde alt ıkı dudagı klıtorısle sıkıstırıp bıraz ıcerı bastırararak tıtretmey hemen orgasm olabılıyorsunuz. ama kısye gore degıebılıyor. o yuzden ıyı ve yakın buldun bı kız arkadasından yardım al cok kafana takarsan eger.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • kızlar yardımcı olurlar sana. erkeklerin söylemlerini pek dikkate alma :)

    1|0
    0|0
  • Bence hiç başlama sonra bırakmak için gayret edeceksin ama bırakması güç ister zaten gereksiz ;)

    İnan bana.. :)

    1|0
    0|0
  • aramıza hoşgeldin :D biraz dene becerirsin ;) ama zevk almayı istemen gerekiyo sanırım kızlar daha iyi bilir tabi ama seni etkileyen şeylerin ne olduğunu anlaman lazım;) hayal ediyo musun bazı şeyleri?

    0|0
    0|0
    • ikisini aynı anda yapamıyorum:D

    • Hepsini Göster
    • bana bu iş duygusuzca geldi aşk olmadan cinsellik saçma geldi, ben bu düşüncelerle zor yaparım eyvahlar

    • bana mesaj at bu meseleyi halledicem rahat ol :D

  • bu önemli deneyimini bizimle paylaştığın için saol:D

    2|0
    0|0
  • zamanla zevk almaya başlarsın dye düşünüyorum.ilk defa yaptysan daha kendını tam olarak keşfedemeişsindr

    0|0
    0|0
  • karın kaslarını sıkıcaksın sanırım kızlarda öyle oluyor genellikle :) zevk almana yardımcı olur onun dışında çok seri şekilde klitorisini hafif ıslatıp okşa ve sürekli sıvazla :)

    0|0
    0|0
  • zamanla olur sanırsam durumun zor :) birde ne öyle hemen yorulmak ya cokmu tembelsin ki :)

    0|0
    0|0
  • titreme istiyorsan sen denemeyeceksin denettireceksin

    0|0
    0|0
  • ne istiosun sen suni bukadar olur

    0|0
    0|0
  • bu işte uzman kızlarımız var sitede onlar sana yardımcı olur :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Uzanacaksın yatağa bacaklarını kendine cekeceksin bir elinle goguslerını oksayacaksın diğeri ile vajinanı okşayacaksın .

    ya da yastık ile yapmak istiyorsan yastığın kenarını vajinana ayarlayacaksın sonra üstte seks yapar gibi hareket edeceksin fazla detay burada milleti cenabet yapıyor onun için fazlasnı yazmıyorum :)

    2|1
    0|1
    • teşekkür ederim denemeye çalışicim:D

  • Rivayetlere göre mastürbasyon yapanı da sende gördüm.

    6|0
    0|1
  • bende burdan öğrenip başladım hergün yapıyorum ve artık vajinam ağırdı yapma bence ama illa yapıcaksın rahat şöyle bi 1 saat falan prno izle iyice ıslanırsın biriyle birlikte olmayı düşün sonra içindden bişey çıkıcakmış gibi oluyo çok hızlanıyosun kendini yirtcak gibi oksuyosun titreme geliyo kasılıyosun falan birden rahatlama oluyo bitiyo

    1|0
    0|0
  • neden ihtiyaç duymadığın halde sırf duyduğun için yapıyorsun ki :s

    eğer ihtiyaç duyuyorsan da çok kolay öncelikle seni tahrik edecek bir şey bul. onu da ben sölemiyim sen bulcaksın.

    sonra aç bacaklarını çok açma ama işte ıslanmış olman gerek, işte o ıslaklıkla klitorisi baya baya okşa. en sonunda dokunamayacak kadar hassaslaşacaksın ve titreme gelecek ve rahatlayacaksın.

    1|0
    0|0
  • isteğin yoksa masturbasyon yapma arkadaşım. bedenine zarar verirsin.

    çok isteğin olursa zaten bi dokunmayla bile orgazm olursun.

    1|0
    0|0
  • Şuraya bak erkekler daha fazla cevap yazmış :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...