Cinsel organım sürekli uyarı halinde sizce sebebi ne olabilir?

Sebebi ne olabilir arkadaslar doktora gitmeme gerek var mi sizce artik bu durum rahatsiz ediyor beni.


0|0
1|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Hormonlardandır.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • doktora git

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bunund tek sebebi senin bosalamaman... yani mast yapıyon sulaniyon sonra da bosaldigini zannediyon ama yarım saat sonra canin yine istiyo dimi? Bu yuzden cok isteklisin benim eski kiz arkadaşım da boyleydi asiri istek vardi.. bunun çözümü doğru mast yapmak mastın puff noktalarini bilmen lazim.. zaten 1 defa bosaldiktan sonra istediğin zaman rahatlayabiliyon. .. yani g noktalarini bilmen lazim ama turk kizlarinin genelinde var... bunun taktiği ni vereyim istersen

    0|0
    0|0
  • sen anlaşılan vjina dudaklarını çok sıkıştırıyorsun galiba ondan olabilir. bir de en son ne zaman mast yaptın. yapalı fazla olmadıysa da olur.

    0|0
    0|0
  • Dar giyinme.

    0|0
    0|0
  • Hormonlardandır. dikkatini başka yere çevir. Kendine meşkale bul.
    Aslında güzel bir şey. Eşin şanslı, normal-hormonların sağlıklı.

    0|0
    0|0
  • Aynısorun bnmde başimda deliler gibi svismek istiyorm bazen gençlign ateşini atamıyorum yaşim 19 :) kendine hakim olmaya çalısiyr

    0|0
    0|0
  • Canın çok istiyor demek. Enerjini ve uğraşlarını başka yere kanalize et.

    0|0
    0|0
  • siz doktora gidin kimse burada sağlıklı fikir veremez. yazanlar sapıklığına yazar.

    0|0
    0|0
  • Yas kac ki

    0|0
    0|0
  • Klitorisin çok kabarık mi?

    0|0
    0|0
  • organın ne diyo?

    0|0
    0|0
  • Azginlik

    0|0
    0|0
  • yaş ve kilo? hormonal zirvedesin galiba

    0|0
    0|0
  • dr. um. görmek lazım teşhis için

    0|0
    0|0
  • Tek sıkıntı bosalamaman sık sık yap fermanın kalmayana kadar yap kurtul

    0|0
    0|0
  • Vurdurman lazım alttan alttan :)

    0|0
    0|0
  • Doktorluk durum yok canın istiyor

    0|0
    0|0
  • Cozumu yok senin geninde var azgınlık

    0|0
    0|0
  • dönemseldir

    0|0
    0|0
  • yediklerin içtiklerinden de olabiliyor mesela bende kola içince çok fena oluyorum

    0|0
    0|0
  • Azdın mı Bee :)

    0|0
    0|0
  • istiyor işte içine bişeyler girmek

    0|0
    0|0
  • aynen bnmde öyle merak etme sıkıntı havalar ısındı o çok etkledi

    0|0
    0|0
  • vaktin saatin gelmiş geçiyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...