Ülkemizde sadece seks içerikli eğitim yapan bir fakülte olsa tercih edermisin?

dekan haydar dümen olcak. proflar arasında ilik gibi hocalar olcak. bayaa uygulamalı tartışmalı ciddi ciddi seks öğretilcek. her alanıyla ama.
taban puanıda tıp ayarında olacak...
tercih listene yazarmıydın?
not:bu soru alakası olmamasına rağmen mecburen cinsel sağlık etiketi alcak... neyse


0|0
4|4

En İyi Kız Görüşü

  • Saçmalık. Ben o kadar seks eğitimi aldıktan sonra devletten mi gircem işe nereye gircem? :D düşündüğüm şey tabiki bu değil ve istemem istemem istemem böyle birşeyi.

    0|0
    0|0
    • bilinçsiz halkı bilinçli plan ve programlarla yönlendirceksiniz... ücra köşelere gidip doğruyu anlatcaksınız mesela...

    • Hepsini Göster
    • Anlamamak elde değil :) ülkemize degil 10 sene, 20 sene sonra bile gelmez boyle bir sey

    • ilerigörüşlüyüm:))

En İyi Erkek Görüşü

  • SSK + yemek + yol parası var mı kanka ?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Yazmazdım

    0|0
    0|0
  • Uygulamalı olacak yani ordaki erkekler hocalar vs seks yapacağız öyle mi? Mezun olunca nolacak gelen öğrencilerin altına hoca diye mi yatacağız saçmalık

    1|0
    0|0
    • tıp okuyanlar nasıl uygulamalı ders görüyo?

    • Hepsini Göster
    • kafan mı basmıyo nedir güzel kardeşim...
      işte onlar uygulama yapıyoda ameliyatta birbirlerinimi kesiyolar?
      yaa okadar yoruldumki sizin gibi dar kafalılardan...

    • Dar kafalı olmak geniş mezhepli olmaktan iyidir güzel kardeşim

  • Hee giderim 😒

    0|2
    1|0

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...