Bir kız hiç ilişkiye girmediyse kızlık zarı parmak ile bozulduysa bu nasıl anlaşılır?

eğer bi kız hiç ilişkiye girmediyse kızlık zarı parmak ile bozulduysa bunu jinklok anlayabilir mi muaynede ?


0|0
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Nasıl bozulduğunu anlayamaz.Sadece bozulduğunu anlayabilir.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • İlk haftada evet, hemen bir jinekologa gidersen , yırtılma iyileşmeden yönelme açısını görür ve istersen bunu rapora da bağlar. 1 haftadan sonra bu anlaşılamaz ama doktor yine de istediğin gibi bir rapor verir

    0|0
    0|0
  • yok!.. onu medyum anlar..

    Hadi diyelim ki, jinokolok senin değidin sonuca vardı, peki ondan başka kim inanır ?

    0|0
    0|0
  • arkadaş kendini bozmadı , kızlık zarını erkek arkadaşı bozdu . durumu bilmiyor bazı arkadaşlar.

    ve tam yırtılma gerçekleştyse jinekolog bunu anlayamaz diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Kendi kendinin mi kızlık zarına zarar verdin. Kaza ile olduysa tam bozulma gerçekleşmemiş olabilir.

    0|0
    0|0
  • jinklok dediğin jikle falan mı ? :D o sadece arabada gazı keser o kadar bacım :D sen jinekoloğa bi görün bence

    0|0
    0|0
  • bozulduğunu hemen anlar ...

    0|0
    0|0
  • arkadaşın bile bakarak anlaya bilir okadar da derinde değil

    0|0
    0|0
  • bence anlamaz ama belki tahmin edebilir çünkü kaç cm girmiş olduğunu anlıyolar galiba kısasaysa bozan şey ordan tahmin eder kesin bişey yok ama sonuçta

    0|0
    0|0
  • Nasıl anlaşılır: İlk öncelikle hafif pamuk yardımı ile güzelce temizlenir vajina daha sonra ... elim ayağım titriyor yokluktan kötü oluyorum sonra devam ederim anlatmaya

    0|0
    1|1
  • o kadar okumuş etmiş adam anlamayacaksa doktor olamazdı :D

    0|1
    0|0
  • Suç aleti kayıpmı oldu :)) Mentalist

    0|0
    0|0
  • bozulduğu anlaşılır.bozulmuş sonuçta.

    0|0
    0|0
  • tabıkı de hayr ama zorlama olduysa anlar sadece

    0|0
    0|0
  • Anlar git kontrol ettir.

    0|0
    0|0
  • ben saadettin teksoy ben anlarım

    0|0
    0|1
  • PATLAMIŞ BALON .

    0|0
    2|1
  • ssanmıyorum karakterinden anlaşılır herşey. sevmeyen sevmesin sen dürüst iyi olduktan sonra kafana takma doğru kişi seni bulur giden gitsin:)

    0|0
    0|0
  • bozulduğu anlaşılır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • evet anlaşılır genelde. yırtılış biçimi çapı vs

    0|0
    0|0
  • bende 2 yıl önce kendi parmağmla yanlışlkla bzdm orayı önce korktum panik oldum filan ama sonra yapcak bişey yok beni seven adam anlar nasılsa bişey de diyemez diye unuttum gitti şuan kimseyle birlikte olmadım ama bakire de değilim bunu kimseye de açıklamadım gerek de duymadım yaşayıp gdiiyoruz bakalım.

    0|0
    0|0
  • canım önce panik olmayı bırak ve doktora git. saat geç oldu ama mümkün sezaman kaybetmeden git. belkide sadece zedelenme falandır . panik olmak sana birşey kaybettirmez. bu arada bi sevgilini ara da bu gerginlik halini paylaşsın adam . sonra vay efendim bana söylemedin saçmalıklarını çekme birde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...