Rüyalandığımda?

Erkekler rüyalandığında bir kadınla yattıklarını görüyor ben rüyalandığımda kendimi görmüyorum. bir erkekle kadın görüyorum ama ben erkekmişim ve kadınla yatacakmışım. Erkeğin duygularını yaşıyorum heyecanını isteğini falan. Neden böyle oluyor?


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • hahaha hatun sen yarın öbür gün bizim hatunlarada sulanırsın aman uzak dur zaten kıtlık var :D

    0|0
    0|0
    • hhahaha yok reelde yapmam :D

    • Hepsini Göster
    • haha :D

    • hoho canım cok sıkılıyor

Erkekler Ne Diyor 9

  • rüyaların mantıklı bir açıklması yoktur. bilinç altında bu kouları fazla sorun etmeyin. sağlıklı bir insan san karsı cinse ilgin varasa sorun yoktur

    0|0
    0|0
  • Rüyalarda bir karışıklık olmuş.
    Hemen rüya bakanlığı ile görüşmelerimizi sürdürelim.

    1|0
    0|0
    • Ben geçen bir uğradım pek ilgilenmediler

  • Bozulmuşsun bence sen.

    0|0
    0|0
    • Bakireyim

    • Hepsini Göster
    • Evet sevindim teşekkürler

    • Rica ederim. Kadın doğum dersleri sağolsun^^

  • Ona küçük sürprizler yapın. :D

    0|0
    0|0
  • senin ki çok tuhafmış zevk alıyormusun peki

    0|0
    0|0
    • Evet kendimi görmüyorum rüyada ama seks görüyorum bazen de ön sevişme ama uyanınca ıslanmış ve rahatlamış oluyorum

    • Hepsini Göster
    • tamam

    • bu gece rüyanda beni gör :)

  • Filim felan izliyor musin

    0|0
    0|0
  • Lezbiyenlige bir level daha atladin sanirim alkis :)

    0|0
    0|0
  • Aşağıyı kontrol et ne var orada :)

    0|0
    0|0
  • hacı nasıl bişe ☺ hatun götürme☺

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • hatlar karışmıştır :D

    0|0
    0|0
  • Bende de oluyor o rüyamda sürtünüyorsam o esna da mesela gercekte de sürtünüyorum yatagma falan snra uyaniyorum ve rüyamda gorduklerm aklma geliyor duşünsene o esna da yanimda beni goren birinin olacagni cok utan verici olurdu.. Ben uyandktan snra islandgmi farkediyorum ama birkez mast. Yapiyorum rahatliyorum

    0|0
    0|0
    • Hayır mast tan bahsetmiyorum ben rüyamda kızlara erkek gözüyle bakıyorum erkekmiş gibi hissediyorum bazen

    • Hepsini Göster
    • Tayt, mini etek vb giyen kıza diğer tüm kızlar da bakıyor ya :D erkek olsam çok abaza olurdum sanırım

    • Bende yaaaa :D

Yükleniyor...