Kızlar, bu benim artık gerçekten sorunum dalga geçmek için değil gerçekten sorunum napıcam?

biliyorum bir çoğunuz sapık diye yargılıycak ama gerçekten sorunum ben resmen sapığım otobüste kadınlara dayıyorum ve bunu ilk yaptığımda bir kadın karşılık verdiği için artık hoşnut olmayanlar olsada çok hoşuma gidiyor bir kaç kez boşaldım bunu yaparken napıcam ben ramazanda biraz azalsada oruç tutmadığım günler ve bundan sonra yine devam edicek ediyor bu çok hoşuma gidiyor vazgeöemiyorum ne yapmam gerek sizi rahatsız etmemek için? bu artık gerçekte sorun ben şereefsizim vazgeçtim diyorum ama kafam dönüyor yapamıyorum ne yapmam gerek?


0|0
6

En İyi Kız Görüşü

  • bir süre toplu tasimalardan uzak dur bindiğinde de hemen otur ve sürekli dua et belki Allah yardim eder d vazgecersin

    0|0
    0|0
    • oturmayı deniycem evet

    • Hepsini Göster
    • Canım ya tipim yok param yok otobüste sapığım benle neden evlensinler :D koptum ya :D bnce sen tam olrk sapık değilsin çünkü elinde değil zor olck biliyorum ama doktora git psikolojik bu ya da bol duayla kndin atlat. Bak namaza başla 5 vakit abdest gider boşlcm derkn untrsn hem ruhun rahatlr Allah daha çok yardımcı olur.

    • Tamam demiycem teşekkür ederim :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Psikologa gorun

    0|0
    0|0
  • Hic hos bir sey degil resmen rezillik kendine hakim ol cidden kotu bir durum yardimcin olsun Allah

    0|0
    0|0
  • gel bana daya :D

    0|0
    0|0
    • Ben bırakmak istiyorum sen ne diyorsun :D

    • bırakma bosver devam et :D

    • Seni gidi seni hinzirr :D

  • biri karına kızına dayadığında yapmaktan vazgeçersin merak etme

    0|0
    0|0
    • karımda kızımda yok ablam kız kardeşimde annemi hiç tanımadım yetimhanede büyüdüm değer verdiğim bir bayan olmadı belkide sorun bu haklısın gerçekten kötü biri değilim ama otobüste kendiimden geçen bir sapık oluyorum napıcam bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • bir kadın olarak rahatsızlığımı dile getirmeyim mi yani... bu kadarı da hakkım diye düşünüyorum

    • haklısın seni bilsem dayamazdım zaten artık kendimi tutucam çalışıcam tamam

  • kanka dayamayla boşanılır mı ya

    0|0
    0|0
    • kanka bazılarının hoşuna gidiyor onlar yapıyor zaten onlar sayesinde bağımlı oldum la sadece otobüs te kendimden geçiyorum kendimi tutamıyorum normalde kötü biri değilim

    • Hepsini Göster
    • haklısın artık gerçekten çok dikkatli olucam :) teşekkür ederim ciddiye aldığın iiçin

    • tabiki ne demek Allah yardım etsin :)

Yükleniyor...