Türk kızlar hep böyle midir?

Ya arkadaşlar çok sinirlenmeye başladım. Sıkıldım artık bu türk kızlarını elde edememekten :(( Geçen seneden beri uğraşıyorum, ama elde etmek istediğim kızların hemen hemen hepsi kibar mıdır nedir. Acaba yabancı olduğumdan böyle midirler, yani hemen önyargılı davranarak, veya buna evlenirsem bunun ülkesine gidersem vb gibi düşünerek hemen ürküyorlar mı ya. Bence çok ayıp ediyorlar, resmen ırkçı gibiler, tamam bazen ırkçı olmak güzel de ama hepimiz aynı kökenden yani hepimizin ataları aynı anasını satayım. Sınıftaki elde etmek istediğim kızlar zaten milyarderin kızı gibi kibarlar, burunları bükük deyimi mi vardı sizde, öyle bişeyler, lanet olsun bu yeşil kağıda :( sonra diyorlar ki neden bizim türk erkekleri rus kızlara hasta, tabii rus kızlara hasta olurlar, neden derseniz, çünkü maalesef artık onlar da yorulmak istemiyorlar, gidip edepsiz kolay tavlanabilen rus kızları 5 dakika içinde elde ediyorlar. Rus kızlar da maalesef artık rus gay erkeklerden sıkılmışlar zaten


0|0
3|1

En İyi Erkek Görüşü

  • ruslara hasta olduğumuz evet bir gerçek ama rus kızlarının da hemen hepsi öyle kolay değil .. zaten kızları ya da erkekleri milletleriyle değerlendirip hüküm biçmek başlı başına çok büyük bir ayıp .. dolayısıyla Türk kızları söylemi de ayıp .. ama bir taraftan da şöyle bir gerçek var ki : bizim ülkemizde örf adet gelenek tabular , toplum baskısı vs. çok farklı boyutlarda ve başka milletlere göre evet biraz geride.. bu da kızlarda bir takım davranış bozukluğu yaratabiliyor ve yanlış davranışlar sergileyebiliyorlar.. bu tabiki erkekler için de geçerli .. ama kendi adıma konuşmam gerekirse eğer bu konuda benim de ciddi sıkıntılarım oldu, özellikle ilişkilerim esnasında .. kendi ülkemde kendi özlüğüm ve Türklüğümle azınlık duygusunu hissettiğim evet oldu.. detayına girmeyi istemem ama önyargı.. evet önyargı toplum olarak bizim en büyük ayıbımız.. ve ırkçılığa zaten ayıp dahi diyemem, o ayıbın ötesinde bir insanlık suçu.

    0|0
    0|0
    • zaten geçen gün sırf arkadaşlarımın önyargısından dolayı kardeşim gibi sevdiğim bir dostumun kız arkadaşıyla aynı evde tek başımıza 4-5 saat kaldıktan sonra bir iki sebepten dolayı bana iftira attılar bu arkadaşlar önyargıdan dolayı bu kızla aynı odada seviştiler vs.. halbuki böyle bişey katiyen olamaz, sonra zaten gelip benden özür dilediler, dilemeseler zaten benim yapacağım vardı onlara, tabi bu kardeşim gibi sevdiğim dostum da inanmadı bunlara, ama içinde şüphe olduğundan eminim anasını sata

    • boşver kardeşim.. iftira atmak, boklamak, önyargıyla hüküm vermek bunlar kolay olan şeyler .. kimse zoru denemiyor.

Kızlar Ne Diyor 3

  • şu yazdıkların bir Türk kızı olarak gururumu okşadı. demek ki bizim kızlar doğru yolda. Türklerde bir felsefe vardır. kolay olan güzel, güzel olan kolay değildir. zoru başar kardeşim...

    0|0
    0|1
    • benim demek istediğim sizin zor olmanız değil, zaten zor işlerle uğraşıyorum ben sabahtan akşama kadar. sadece psikolojinizi bir türlü çözemedim. acaba bunlar sahiden namuslu mu, namuslularsa neden evlenmeden önce 5 kızdan 2-si erkeklerle yatıyor veya ne bileyim, neden o zaman namuslu numarası yapıyorlar, şu an kafam patlamak üzere

    • bismillah lafa bak o senin dediğin şey izzet-i nefs meselesi bunun da milliyeti olmaz biz değerlerimize düşkünüz ama istemsiz bir avrupalılaşma olmuyo desem de yalan.

    • yanii, heryerde var bunun gibi şeyler, kendine alınma hemen )) zaten 40%-si böyle olabilir demek istedim

  • sen nerelisin ki?

    0|0
    0|0
    • türkmen

    • Hepsini Göster
    • link türk kızları türkan şorayı örnek alıyo olabilir:)

    • türkan şorayın kim olduğunu az önce öğrendim :)) bak mesela face'ta bir kızı çıkarmak istiyorum şimdi, ama kendini beğenmiş, cevap bile vermiyor, ee salak mesajlaşmayacaksan daha önce niye lak lak mesajlar atıyordun, tövbe tövbe, Allahım sen aklıma mukayet ol. Kanki, şu an kafamın son kullanma tarihi geçmiş gibi hissediyorum :S

  • Irkıçılık bazen güzel değil hiç güzel değil :)

    0|0
    0|0
    • ya lafın gelişi, şimdi bir ırkçı arkadaş gelip okursa ayıp olmasın diye yazdım.

    • bir ırkçı gelip okursa ayıp olsun

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...