Sapık mıyım ben?

Otobüste kalabalık sıralarda falan yakışıklı erkeklerin sırtına, omzuna falan göğüslerimi sürtüyorum bişey demiyolar ama biri bişey diycek diye çok korkuyorum sizce sapık mıyım ben?


0|0
750

En İyi Erkek Görüşü

  • kimse bir bayana bir şey demez
    keyfini çıkar

    4|3
    0|1
    • ey vallah

    • aynen bişey demezler ama bu sorunları olduğu gerçeğini değiştirmez

    • bayDC... erkekte olmasın bayanda olsun
      bayandan zarar gelmez

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 49

  • Ehhhhh birazcık öyle oluyorsun.. Bir gün gözü kara biri çıkıp ta avuçlarsa aşağıdan tüm gücü ile ne yapacaksın? Kuku adamın avucun da iyice kavramış ve avuçluyor.. Kendini bırakıp orgazmı mı yaşayacaksın? Dikkat tehlike, adam seninle iner bir şey koklatır ve sende özge olursun bir anda..

    5|4
    3|4
  • Bir gumburteye gidicende haberin yok senin bir de erkeklere abaza derler kizlarin en hasi burada l*n :D

    0|0
    0|0
  • ah bana denk gelsen seni o an indirir evde becerirdim.

    0|0
    2|1
  • Yollusun : ).

    0|0
    0|0
  • Abazasın.

    1|0
    0|0
  • sapığın dişi cinsi

    0|0
    0|0
    • Senin başına gelse ne yaparsın?

    • soran arkadaş bu durumda gerçekten erkeklerin rahatsız olacağını mı sanıyorsun

  • İstanbul'da yaşıyorsan, ister istemez sürtünme olur. hem sen sürmteden sana sürtünen arkadan dayayan olur:-) sıkıntı yapma:-) çok yaşadım bu olayları... kalabalıkta trafikte güzel bir zevk:-)

    0|0
    0|0
  • Agir derecede hemde. :)
    Ayrica göğüslerin küçücük. :D

    0|0
    0|0
    • Hahaha nereden çıkardınız 85b'de küçükse artık :D

    • Bir şey demiyorlar ya ordan şey ettim :)

  • boşluktasın

    1|0
    0|0
  • Masturbasyonu sıklaştır :D

    0|0
    0|0
  • Azmışsın sen

    0|0
    0|0
  • Bence bu sapıklık değil fantezi senin gibi çok kızla karşılaştım ve biriyle resmen o şekilde seviştik diebilirim

    0|0
    0|0
  • Kimse bişey demez korkma. Sapık değilsin sadece cinsel açlık var. Bayanlar zaten dokunmaktan dokunulmaktan hoşlanır.

    0|0
    0|0
  • sapıkiyesin resmen ya..
    fordiyecin
    fordçunun kadıncası yani.

    0|0
    0|0
  • bize denk gelmez hiç yakışıklı değilim ondan heralde:D

    0|0
    0|0
  • Senmiydin l*n bugun? Yoksa gerçi yakışıklı değilimki :D yok değilsindir :D

    0|0
    0|0
    • Hangi şehirdeydin ki?

    • Hepsini Göster
    • Yok ben izmirdeyim :D

    • Zaten yakışıklı demişsin :D o Dediğin bende olmadıgından biliyodum zaten

  • Evet sapıksın :)

    0|0
    0|0
  • Hangi otobüse biniyorsan yaz ben güzergah değiştireyim😅

    0|0
    0|0
  • evlenmen lazım.

    0|0
    0|0
  • sapık değilsin henüz o yolda ilerliyosun sadece

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    29

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hayır değilsin.

    0|0
    0|0
  • Cx, azmışsın sadece

    0|1
    0|0
  • Evet sapıksın

    0|1
    0|0
  • Yakışıklı bulabiliyorsan ne âlâ.. Ama dokunmamak gerekir ya yazık anası falan var evde yazık :(

    0|1
    0|1
  • Öyle galiba

    0|0
    0|0
  • Tabi sapıksın yazık yani allahtan otobüs boş değilmiş.

    0|0
    0|0
  • Sen hastasın

    1|1
    0|0
Yükleniyor...