Adetken mast. yapmak?

adetken mast. yapmanın bir sakıncası var mı


0|0
3|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • sorun yok , o durumda erkekle birlikte olma hastalık bulaştırma ihtimalin var buna dikkat et yeterli

    0|0
    0|0
  • Ortalik batmasin diye dikat edersen yok bir sakincasi,
    Zaten hormonlar, istrk ve arzular tavan yapar regliyken normal 😎

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum hiç adet olmadım

    0|0
    0|0
  • beş dka once aynı soru sorulmuş, ordan yorumlara bak cevap çıkar kendine
    ne kadar cahıl insanlar oldunuz !!

    0|0
    0|0
  • Yapmasan da olur.

    0|0
    0|0
  • Kanlı vicik vicik olur yaa

    0|0
    0|0
  • Yapmaman daha iyi

    0|0
    0|0
  • Oruçlu oruçlu tvbest

    0|0
    0|0
    • adet olan bir insan oruç tutamıyo oruçluyken yapmıyorum tabikide

    • Hepsini Göster
    • ya ben şu an oruçlu değilim sen olabilirsin

    • Kendimden bahsetmiştim zaten

  • Cenabetlik cikmaz

    0|0
    0|0
    • nerden çıktı emin misin korkutma insanı kafadanmı sallıyosun elimle yapmıyorum sadece sürtünmeyle

    • can şimdi cenabetliğin çıkması için gusletmen lazım. Adetliyken gusül yapsan da tutarmı sence? Öyle olsaydı bayanlar adet bittikten sonra gusletmek zorunda kalmazlardı. Hem cenabet olmak için illa parmak sokman ya da ne bileyim estradan cisim ya da peniş girmesi gerekmiyor. Boşalıp zevk suyun geldiği an zaten cenabetsin

    • He onu biliyorumda adetten sonra zaten gusl aliyorum o zaman cikiyo iste dimi

  • Elini kana bulama lütfen😂

    1|0
    0|0
    • ya elimle değil sürtünmeyle oluyo çamaşırım falan oluyo o kadar pis değilim

    • Hepsini Göster
    • napıcan

    • Zevke gelirim belkim😆

  • Yapma bence

    0|0
    0|0
  • Klitora l yap bişe y olmaz

    0|0
    0|0
  • İğrençleşmeyin arkadaşım ya.

    1|0
    0|0
  • O kadar cokmu azdin

    0|0
    0|0
  • Hayır yok sadece eliniz çok temiz olmalı ya da külot uzerinden yaparsiniz

    0|0
    0|0
  • Yap yap

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • iğrenç

    0|0
    0|0
  • Yapmadan iyi olur sanki.

    0|0
    0|0
  • Bilgim yok :-D

    0|0
    0|0
  • o derece mi azdın? :o

    0|0
    0|0
  • akıntın hızlanır

    0|0
    0|0
  • genelde isteksiz olduklarını duydum sen nasıl bir yaratıksın (iyi manada) bilemedim. :))

    0|0
    0|0
    • çok sık yapmıyorum arada denk geliyo

    • Hepsini Göster
    • sokmuyorum zaten sürtünerek oluyo genelde

    • ondan sıkıntı olmaz merak etme

Kızlar Ne Diyor 3

  • çok zevklı oluyor 2 kat ben yapıyorum:)

    0|0
    0|0
  • Orgazmı doruklarında yaşarsın başka birşey yok 😄

    0|0
    0|0
  • Normalde de yapmamalısın. Bir sakıncası yok.

    0|0
    0|0
    • çok sık yapmıyorum

    • Adetliyken sadece kanla biraz pis oluyor ama sakıncası yok

    • sürtünerek oluyo zaten pisletmiyorum öyle iğrenç olur

Yükleniyor...