Anüste kaşıntı nasıl geçer?

parazit kurt vs. yok basur da yok. acı da dokunmuyor. ne iyi gelirbu duruma?


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • acı ve çerez yeme bu ara..

    0|1
    0|0
    • onla alakalı bir durum yok..1 aydır yemiyorum neredeyse

Kızlar Ne Diyor 1

  • gay olma yollarına adım atıyosun😔

    0|0
    0|1
    • ha ha ha... insan gibi soru sorduk. inş. başına gelir de anlarsın

    • Hepsini Göster
    • ya zaten hep yıkarım pis değilim. namaz kılan biri pis olabilir mi :/

    • Hahahhaaaaa

Erkekler Ne Diyor 2

  • bendede var aynısı. bazen kaşıntı artıyo ve deri de çatlak olmaya başlıyo ilaç sürüyorum geçiyo. ama elimde 5 tane krem var hala hangisinin tam iyi ettiğini çözemedim.

    0|1
    0|0
    • bence hepsini kullanma hemoraid var galiba

    • hmm.. yıkarken yanma yapıyo bazen.. ama acıyla ilgisi yok. acı zaten hiç yemem

  • Sekse devam ama hızlı gelgit yapacaksın ateş çıkacak o derece devam :)

    0|0
    0|1
Yükleniyor...