Viagra Hakkında Bilgisi Olan İçeri?

Merhabalar ben viagra kullanmak istiyorum fakat yan etkisi vb falan varmıdır arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim daha uzun ereksiyon olmak istiyorum yani hazır olda olmak istiyorum teşekkürler şimdiden.


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Viagra denen ilaç içindeki madde önce kalp ilaci olarak kullaniliyodu baktilar kalp yerine motoru çaliştiriyor o amaçla kullanilmaya başladilar :) anliyacağiniz bu ilaç kalp atimlarini arttiriyor hizli bir sekilde vücuda kan pompaliyor ve sende tabi çavuşu hazirol vaziyete geçiriyosun :D şaka bir yana gençlerin kullanmasi tehlikeli zaten ilk deneyimlerde asiri heyecan olur birde bunu içersen kalp atimlari tavan yapar kalp krizi riski var. senin bu yasta zimba gibi olman lazim 4e 5e kadar sorun cikmamasi lazim :)

    0|0
    0|0
    • valla içime 70 lik dede kaçmış gibiyim hocam :D ne öneriyosun bana sigara çok kullanıyorum bide kilo var bir türlü sporada başlıyamıyorum antidepresan kullanıyorum birde ben prozac 1 kutu bitti ikinci kutuya geçtim.

    • Sigara ve alkol gibi zararli maddeler üreme sistemine direk etki ediyor. sertlesme sorunu isteksizlik yapiyor ve o zararli maddeler sperm hücrelerinide öldürüyor. kilolu olmanda cabasi göbekteki yağlarinda etkisi var. Antidepresanlarin bircok yan etkisi var bunun içindede cinsel isteksizlikte yerini aliyor.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 6

  • sakın kullanma bir aralar 2 tane kız arkadaşım vardı ilk zamanlar her ikisinide hakkıyla becerlesemde bir süre sonra zorlanmaya basladım cialıs diye bir hap aldım yarım yarım kullanıyordum sonraları tüm içmeye basladım. sonra kız teke dusunce bir baktım devamlı hap istiyo yoksa kalkacagı yok o gun anladım ve bir daha kullanmadım dogal takviyeler al gerek yok...

    0|0
    0|0
  • Yok kardesimde bu yasta kullanmanada gerek yok bence... Amacin saatlerce seks yapmaksa okey cunku 3ten sonra zorlanmaya basliyorsun sende kizda onda kuruluk basliyor sende ereksiyon sorunu... Illa kullanacaksan kullan sorunun ereksiyonsa tabi

    0|0
    0|0
  • kalpten gidersin yaşında genç bırak doğal takıl. ölüm nedenini bile açıklamaya utanırlar kepaze bir şekilde gidersin öteki tarafa

    0|0
    0|0
    • bir kere denemek istiyorum ama başkan bişey olurmu yinede.

    • Hepsini Göster
    • 1 can hakkın var unutma :)

    • aynen öyle tamam vazgeçtim doğal yollara başvurucam en iyisi :)

  • Kalbe çok zararli sagliktan odun verme derim. Sen bilirsin

    0|0
    0|0
    • bir kere denemek istiyorum sorun çıkarırmı hocam?

    • Hepsini Göster
    • Ben değilde bir arkadaşım kullandı. Çocuğun yüzünü ateş bastı resmen. Gerçi onun bünyesi çok zayıftı. Ama sen bir doktora danış fikir al. İyidir

    • tamamdır eyvallah hocam sağol.

  • ben kullandım sürekli kalkık duruyor ve çükünü acıtıyor

    0|0
    0|0
  • Eşşeğin kazığı gibi 👊👪 sabaha kadar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...