Ya ister inanın ister inanmayın yanlislikla kizlik zarim bozuldu?

Ya ben kapaliyim namazimi kilarim Kuran imi okurum medreselerde falan kaldim bir gün ders calisiyodum masa koltugun yanindayi -sehpa gibi bisey- bende koltukda yatiyodum sonra kalkarken tek ayagimi yere koydum digerini de masanin uzerinden yere basmaya calisiyodum ve vajinama köşesi geldi annem yanimdaydi o da patlatsaydin zarini falan dedi ama cok acimisti sonra tuvalete gittim hafif kan vardi ilerde esim bana inanir mi


0|0
727

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu şekilde anlatırsan muhtemel hayır. Jinekoloğa muayene olup doğrusunu öğrensen, yakın bir zamanda olduysa ve bozuldu ise rapor alsan iyi olur.

    0|3
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Cool story bro...

    2|1
    0|0
  • Zarında sorun olup olmadığı belli değil ki?

    0|1
    0|0
  • Seni gerçekten seven çıkan birisi çıkarsa karşına inanır. Allah biliyor zaten inansada inanmasada gönlün rahat olsun

    0|1
    0|0
  • inanmaz.

    0|0
    0|0
  • Güzel senaryo

    1|0
    0|0
  • Korkma o kadar kolay patlama. Bişey olmamış, patlama baya kan gelirdi.

    0|1
    0|0
  • bunun için boşa korkma ve emin olma bu tur seyleri hatta insanar yasar kime sorsan 10 kizdan en az 2 yaşamiştir duşme vs gibi seylerde bu erkeklerdede olur içine bişey girmedigi surece bişey olmaz sen sonucta kalem gibi sivri biseyin uzerinemi oturdun yok arti elbiselerin vardi bunlar hep etkenler bence merak etme sknti yoktur

    0|0
    0|0
  • burada. Olana bizi inandırmak zorunda değilsin ilerde eşin olursa ona anlatirsn ama git bir doktora kontrol et belki başka bir nedende de kanama olabilir bu isler buradaki insanların laflariyla olacak bisey değil git kontrol ettir rahatla ve ozguvenin artsın

    0|0
    0|0
  • Doktorla falan uğraşma kardeşim sen dürüst ol temiz kal Allah sana şahit olur. İnanmayacak erkeğe dahi inandırır. Yeterki bozuldu diye yanlış işlere girme. Sen hiçbirşey olmamış gibi davran.

    0|0
    0|0
  • Ulen kiyafetin uzerinden sehpanin köşesi geldi diye bozulur mu yahuu... ne saniyosunuz kolay mi o kadar.. bise girmiyo ki.. köşesi degmişmiş

    0|0
    0|0
    • Ben olanı anlatıyorum sana ve kan da geldi

  • Kesin cevap doktorda 😉

    0|0
    0|0
  • Gidip rapor alabilirdin?

    0|0
    0|0
  • İnanır kardeşim

    0|0
    0|0
  • nasıl olabildi böyle birşey ya...

    0|0
    0|0
  • Gidip rapor alsaydin

    0|0
    0|0
  • eşine göre değişir

    0|0
    0|0
  • Öyle kolay kolay patlarmi zar be kuzum git doktora baktir

    0|1
    0|0
  • Ya bir gidin. Hangi çağda yaşıyorsunuz.

    0|0
    0|0
  • Ben bile inanmadım sana

    0|0
    0|0
  • ınan maz asla

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 7

  • zedelenmiştir. Ama şunuda unutma sen bu durumu anlattığında sana inanmayan insan olabilir doktora gider rapor alırsın sıkıntı olmaz takma yani

    0|0
    0|0
  • İnanmaz

    0|0
    0|0
  • doktora git diktir.

    0|0
    0|0
  • muayene olmadan bozuldugunu anlayamazsınkı

    0|0
    0|0
  • anneni tanık goster

    0|0
    0|0
  • böyle bir durumda kolay kolay kızlık zarı yırtılmaz içine bişey sokmadığın sürede korkma duruyodur yerinde

    0|0
    0|0
  • Aybayı al eline küçük belli olur yırtılmışsa yırtık durur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...