Evde tamamen kendinize ait yaptığınız kokteyller var mı?

Alışıla gelmişin dışında yani bilindik tatlar harici alkollü bişeyler yapayım dedim elimde alkol olarak bira, votka ve tekila var ucunu miksleyip bişeyler katarak ne yapabilirim, bloody mary, sex on the beach yada deep shot gibi bilindik şeyler istemiyorum. Var mı tavsiye edebiliceğiniz tamamen size ait karışımlar ?

Güncellemeler:
Ya cinsellikle ne alaka ben başlığı diğere açtım !
Sek votkaya talibiz yani saolun :)

0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • çılgın cinsellik soruları : )

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynen bu neden cinsellik katogorisinde anlamadım :) neyse sorun değil yine gizli cevaplarım :))))

    Bir kere rakiyi portakal suyu ile kariştirdım; iğrençtı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • var... balllı süt. muzlu süt...

    özel çikolatalı tereyağlı ballı sıcak içecek. bunu ben buldum. kendi icadım...

    0|0
    0|0
  • aha harbi ne alaka cinselikle sex on the beach yazdın die heralde :D:D otomatik falanmı atılıyo noluo la okuyunca belli çünkü cinsellkle bi alakası olmadığı

    0|0
    0|0
  • ya olm ne uraşıon al redbullunu karıştır götür mındar edicen sonra bak :D

    0|0
    0|0
    • buzu bastım dayandım gitiyo, boğazım yara olmuş ya hafta sonundan sonra şimdi farkettim acaba bunu içsemmi içmesemmi diye düşünüyorum şuan.

    • daha kötü etmesin ara ver biraz madem

    • Anlamadım valla yutkunamıyorumda.

Yükleniyor...