Dışardan farklı mı duruyorum?

geçen bir arkadaşımla konuştum (arkadaşım erkek ) ama aramızda birşey yok .neyse benim bir sevgilim oldu kısa süreli ama çok üzüldüğüm bir ilişki oldu .neyse ne haber vs konuştuk .konu oraya geldi .hala üzülüyor musun dedi .evet dedim .başladı konuşmaya .yok erkekler seks istiyormuş yok kızlar artık kolaymış bilmem ne .iyide bende birşey demedim .kolay olmamak gerek diyor .ben sevgilimle cinsellik yaşamadım .sanırım yaşadım diye düşündü .e bende ben bakireyim falan demedim tabi zaten gerekde yok onun bilip bilmemesi pek önemli değil .ama sonra rahatsız oldum .dışardan farklı mı görünüyorum diye .canım sıkıldı .


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • ne diyon oğlum sen acık konuşsana deseydinya

    0|0
    0|0
    • nabız ölçtü sanırım .renk vermedim bende ama dur yaa ben öyle bir kız değilim de demedim

    • Hepsini Göster
    • yani .kendi kendine beni ne sanıyor deli mi ne .

    • muhtemelen :)

Erkekler Ne Diyor 10

  • Herşeyi sıkıntı yapıyorsunuz, hastalıklı davranmayın. Şimdi deküçük eğlencelidünyanı bunlarla mı karartıyorsun...

    Öfff pöffff bu sorunun en iyi cveabı

    0|0
    0|0
    • haklısında kendinde bu hakkı nasıl buluyor insanlar

  • İnsanları sadece anlattıklarından tanıyamayız ki zaten

    0|0
    0|0
  • olabilir herkes farklı açılardan bakar

    0|0
    0|0
  • evet çok gizli görünüyorsun...

    0|0
    0|0
  • Doğru anlamışsın.

    0|0
    0|0
  • için rahat olsun başkalarının sözleri sana bu şekild eolumsuz etki etmesin

    insanların söylemleri bitmez

    malesef dedikoducu bi milletimiz var

    kendine güvenin her zaman tam olsun

    yanlış yapmadıgını sen ve allah biliyo ya gerisi teferruat

    0|0
    0|0
    • tabikide ama rahatsız oldum ne bileyim

    • Hepsini Göster
    • ama genelde bu durumla karılaşacağını bil

      vur kaç taktiği işte bu

      tedbiri elden bırakma

      kimseyi umursama

      yaşantına devam et

      iinandığım doğrultularda

    • aynen kesinlikle

  • arkadaşını iyi bildigin bi doktora gönder.. seninle sex muhabetine girmeye calışmış.. bi nevi sevgilinle neler yasadıgını ögrenmek için agzından laf almaya calışmış

    0|0
    0|0
    • sinir oldum yaa mal mal bide konuşuyor .ya illa ben yaptım yada yapmadım mı diyecem

    • Hepsini Göster
    • konuşmam ki artık devap vermem

    • dogru olanı yaparsın..

  • yargısız infaz yapmış takma kafana boş ver yaaa gitsin kendine senin gibi birini bulabilirse bulsun nahhhhhhhhh bulur

    0|0
    0|0
    • aynen ya .ya onun ne düşündüğünün zerre önemi yok ama orda burda atıp tutmasın hakkımda

    • Hepsini Göster
    • valla ya şaka gibi .hayır sanki adamla birşeyler yaşadık falan .şaka gibi ya gerizkalı

    • takma kafana değmez

  • hm çok yanlış düşünmüş .s

    0|0
    0|0
    • evet nedeninide anlamadım

    • Hepsini Göster
    • bilmem ölesine

    • açık olsaydı keşke sizin muabettinizi sevdim sevilmeyecek gibi degil zaten :)

  • Burada müneccim olan veya müneccimin şu an adını veremeyeceğim bir uzvunu yiyen yok. nerden bilelim biz yau

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Muhtemelen yaşadığını düşündü.Seni tanıyorsa bilir seni zaten derdim ama ben beni çok iyi tanıdığını zannettiğim insanda bile öyle bir şey duydum ki ağzım açık kaldı.İster eline erkek eli değmesin acaba ben bunuda yoldan çıkarabilirmiyim düşüncesi var erkeklerin çoğunda.Mesafeni korumaya dikkat et.Aman diyeyim.

    0|0
    0|0
    • ya zaten muhattab olmam ki bidaha .ama sözleri çok çirkindi savunmadım bile kendimi yersiz birşey zaten savunmam ona mı hesap vericem

  • baireym demicektin ben de tasvip etmem o tarz şeyleri falan dicektin

    0|0
    0|0
    • evet ama başka bir arkadaşımlada konuşuyrodum o ara .orda kaynadı dedikleri sonradan düşündüm rahatsız oldum

    • bşver yaa salla onu sanki sen onun düşündüğü gibi mi oluyosn

    • hayır ama rahatsız oldum bidaha konuşmayacağım zaten konuşanda kabahat

Yükleniyor...