Kızlar, adet sancısı nasıl bir şey?

hep merak ediyom ya çok abartıyonuz da acısını bilmiyorum şimdi hakta verebilirim


0|0
7

En İyi Kız Görüşü

  • adet sancısı kişiden kişiye değişir kimi hafif geçirirken kimi hastanelik olur. abartıyla alakası yok. sonuçta kaslar kasılıyor ve doğum sancısına benzer bir ağrıdır. kasılmalar olur. çok sayıda kadın işe gidemez durumda olur. mideye vurur kusma vs yerlerde sürünenleri görebilirsin. mesela ben o yerlerde sürünenlerdenim. ağrı kesici vs fayda etmiyor acillik oluyorum. ter döküyorum saatlerce. kasıklardan göbeğin alt kısmına kadar sancı çekersin bıçak saplanıyor gibi olur. terleme baş ağrısı halsizlik mide bulanması ve yanması neden bu kadar sinirli olduğumuzu sanıyorlar ki bu kadar sıkıntı çekerken ikinci şahıslara tahamül azalıyor

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • acilde iğne olmadan sancısı geçmeyen biri olarak anlatayım.
    Belim ve bacaklarım öyle bir ağrıyorki yürüyecek halim kalmıyor resmen, kasıklarıma bıcak saplanıyormuş gibi sancı ve içimden birr şeyler düşüyo sanki dik duramıyorum, yatakta iki büklüm yatıyorum hiç bir ağrı kesici fayda etmiyor. Mide bulantısı oluyor, bir terliyorum bir üşüyorum nefesim daralıyor kan şekerim düşüyor :( mecbur hastaneye gidiyorum iğneyle geçiyor sonra

    0|0
    0|0
  • Kasıklarina bicak sapla anlarsin

    0|0
    0|0
  • Bende hic olmuyo agri sizi bunyeye gore degisiyo demekki

    0|0
    0|0
  • cok merak ıyı degıldır :D ama cıdden bak cok fazla agrı sancısı oluyo belın ayakların karnın kasıkların heryerın agrıyo

    0|0
    0|0
    • çok merak etmedim sadece merak ettim :)

  • Düşün kiii... Ayak serçe parmağını hızlı hızlı Yürürken sehpaya defalarca çarptığını düşün...

    0|0
    0|0
  • Kötü bide bel bacaklar bile ağrıyo bazen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...