Göğüslerim cok kücük :( ?

Ya valla biktim bu durumdan. Kendi avuclarima sigiyor anca. Sekil olarak iyi abes durmuyo uclari falanda var oyle cocuk gibi de degil. Ama askili dekolte gibi kavramlar yok bende resmen.. yakismiyo hicbir elbise onu acik bluz vs. Cok buyuk de olsa sorun olurdu da off ne biliyim ya. Napim ben esim olursa ilerde begenmez mi eksik mi gorur acaba :(


0|0
9|53

En İyi Erkek Görüşü

  • armut dalinda güzel rabbimin yarattigi nda kusur görme daha kotu de olabilirdi birak seni begennen ogle beğensin goguslerin için beğenmesin hani muslum baba derya güzel mis çirkinmiş ne farkeder deli gibi sevmek ruhumuzda var nasil olduğun önemli değil seni nasil biri sevdiği önemli bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 52

  • Aklın Varsa Sorun Yok..

    1|0
    0|0
  • sana öyle geliyor ilerde bu durumunun ne kadar iyi olduğunu görecek ve anlayacaksın

    1|0
    0|0
    • Ciddi mi ya ne gibi

    • Hepsini Göster
    • Sagol rahatlattin biraz

    • gerçek olan neyse onu söyledim

  • bence küçük göğüs cidden daha iyi ne öyle o büyükler sanırsın elbisenin altına karpuz gizlemiş :D küçük iyidir dert etme

    1|0
    0|0
  • Sorun yapacağın bir durum yok.

    0|0
    0|0
  • valla ben küçük severim. tabi boyun kilo da çok fazla değilse. kAÇ?

    1|0
    0|0
    • Yok zayif minyonum

    • o halde sorun yok. bence çok beğenilecek kıvamdasın. benim gibi düşünen biri seni beğenecek elbettte. ayrıca seni sadece göğüslerin için beğenmeyecek ki. seni sen olarak sevecek. beğenecek.

  • Zamnla büyür

    1|0
    0|0
  • Genel olarak güzel ve çekiciysen , seni beğenip , isteyen erkek sadece göğüslerin ile seni değerlendirmez. Ben büyük göğüs severim ama küçük göğüs seven çok kişi var

    1|0
    0|0
  • Aman takma küçükse küçük ne olmuş

    0|0
    0|0
  • ben begenirdimmmm

    0|0
    0|0
  • Onlar buyur merak etme #D

    0|0
    0|0
  • Seni seven böyle sevsin tatli şey

    0|0
    0|0
  • buyutelım

    0|0
    0|0
  • Şanssız doğanlardan birisin.

    0|0
    0|0
  • Aynen beğenmez.

    0|0
    1|0
  • destekli sütyenler giy tatlımm veya silikon sütyenler var oları dene çözüm çok yani dışrdayken ama soyununca iş başka tabi :)

    0|0
    0|0
  • Nasıl Küçükler kaç beden bu kadr dert etme kendine

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • bence dert etme gercekten ideal

    0|0
    0|0
  • Küçük derken kaç beden

    0|0
    0|0
  • ben küçük severim

    0|0
    0|0
  • seni seven biri eksik görmez :)

    0|0
    0|0
  • bır baksaydık :)

    0|0
    0|0
  • Merak etme esin onlarin tadina doyamaz

    0|0
    0|0
  • Hayir bee benim icin avuclarimi doldursun yeter cok fazlasina gerek yok :)

    0|0
    0|0
  • kilo al

    0|0
    0|0
  • Hayır bence çoğu küçük gögüslü bayan gayet estetik duruyuor siz takıntı yapıyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Destekli sütyen devam işte bosver

    0|0
    0|0
  • gzl miş kucuk ıste mıs

    0|0
    0|0
  • pompayla şişir...

    0|0
    0|0
  • Buyutursem peki rahatlar mi icin?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 9

  • Esin senin göğüslerini begenip evlenecekse esin olmasın bence :p bunun dışında aşırı büyük bir sağlık sorunu

    1|0
    0|0
  • Destekli iç çamaşırları tercih et.

    1|1
    0|0
  • kuzumm bir çaresini bulursan banada haber ver. . :)

    1|0
    0|0
  • bebek olunca büyür derler cok şey etme.

    0|0
    0|0
  • Büyütme hareketleri var spor şeklinde onları yap

    0|0
    0|0
  • kac yasındasın ve bence eksık görmez

    0|0
    0|2
  • yokk bısy olmaz bazıları kucuk gogus sevıyo eger rahtsız olrsa sılıkn taktrırsın

    0|0
    0|0
  • giyme işte ne guzel

    0|0
    0|0
  • Resim atsaydın yorumlardık ama bu şekilde tahmin edemeyiz

    1|0
    0|0
    • Resim atmak da bana ters. Benzer bulup guncellesem?

    • O şekilde de olur, ama bence o kadar ciddiye alman gereken birşey değil. Küçük ve büyük göğüsün kendine göre artı ve eskileri var. İkisini de beğeniyorlar yani, seninkilere üvey evlat muamelesi yapılmaz merak etme :)

Yükleniyor...