Kızlık zarı dikimi ve sonucu?

Kızlık zarı dikimi yaptıran var mı sonuç ne oldu?


0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • sorun yok 2 tip dikim var birisi geçici diğeri kalıcı kalıcı yaptırırsan kimse anlayamaz ama senin için daha erken ileride evleneceğin zaman çok gerekirse diktirirsin.

    2|0
    0|0
  • Sonuç terziye göre değişir..

    0|0
    0|0
  • var yaptıranlar Yaratan var adaleti var bir de hani yerde gökte bir şey saklı kalamz mutlaka bir şekil geri döner sana sen bırak diktirmeyi üstünü örtsende bir kusur çıkar huzurunda ;)

    0|0
    0|0
  • bide bu diktirme olayı varr ...

    0|0
    0|0
  • Kendilerini kız diye kakaladılar

    0|0
    0|0
  • istanbuldaysan önereblrm

    0|0
    0|0
  • Genelde 100 de 50 kanamıyor bide adam uyanıksa dikişlerden anlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • dikim yaptırma şimdi yapay zar cıktı al bı tane kullan ama bu yapay zarın orjınalını bulmak zor turkıyedekı nette satılanların coğu sahte bu yapay zarın orjınalını satan bıldıgım tek bır yer var haberın olsun :) aksama kadar bana diktiren söktüren ne ararsan soru sormaya gelıyor ben doktorum

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı taş catlasin beş altı saat kalır hadi bilemedin 24 saat de.. sonra gene zar kendiliğinden açılır..

    0|0
    0|0
  • yani en başta kendini kandırırsın
    başkası kanmış ne olur ki

    0|0
    0|0
  • Canım arkadasım yaptırmıstı ılk ılıskı esnasında kanama olmamıs ama kendı hatası ılıskıye girmeden 1 2 önce yaptıran doktoru ziyaret edip muayene olmak gerekıyomus Dıkıslerın atma ıhtımalıne karsı o yapmadıgı ıcın kanama olmadı Ama netten de bakabılırsn cok yaptıran var ve sonuc basarılı

    0|0
    0|0
    • hiç adilce değilki

    • Hepsini Göster
    • Saçmalama :) cekıncek bişey yok zaten ole bırı değil rahat ol

    • Peki bu doktoru denediniz mi? Yani kesin kanama olması gerekir çünkü

Yükleniyor...