Göğsüm çıkmıyor dalga geçmeyin?

19 oldum hala en küçük bedene bile sığmıyor arkadaşlar nasıl büyür yardım edin ya? zayıf biriyim ondan mı büyümedi acaba? Boyum168 kilom47


0|0
630

En İyi Kız Görüşü

  • Canım üzüm çekirdeği yağı ve incir çekirdeği yağını karıştır göğsüne mesaj yaparak uygula aslında bu sarkık göğüsler için bir kürmuss ama göğüsleri muhteşem büyütüyor netten araştırıp bulabilirsin ☺Sayet Troll soru değilsen uyguladım bende ve sonuç çok iyii

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • kilo ile alakalı ama moralini bozma yaşında az daha zamaın olacak.
    Çok büyük olacağından kücük olsun hem daha iiyi.

    0|0
    0|0
  • 1 kız göğüslerinin olmasını istiyorsa 13 yaşından başlayacak onlara düzenli masaj yapacak ve çok narin kahvaltılar yemekler yiyecek sürekli sağlıklı ve pozitif yaşayacak göğüslerin yegane sırrı budur nereden keşfettiysem artık :D

    0|0
    1|0
  • Zayıfsın diyedir. Eski sevgilimin göğüsleri kafam kadardı. Biz ayrıldık bir süre sonra çok kilo verdi. Resmen çocuğa döndü.
    Göğüsleri ortadan kayboldu. Bikiniyle fotoğraf atmış. Sanki göğsü yok..
    O kadar kötü olmuş.

    0|0
    0|0
  • Kilo alırsan fark eder.

    0|0
    0|0
  • Büyür ya sıkma canını.

    0|0
    0|0
  • Ağız, dudak, dil değecek onlara. Ondan sonra göreceksin büyümeyi.

    0|0
    0|0
  • maalesef 15 yaşında erkek penisi kadın göğsü büyümeyii durruruyor erkek sarkmıyır ama kadınınki sarkıyor

    0|0
    0|0
  • Evet biraz zayıfsın, ama olsun ben zayıfları çok beğenirim diğer erkeklerde beğenir

    0|0
    0|0
  • Olsun ne olacak yaa

    0|0
    0|0
  • bir 10 kilo alman lazım çok zayıfsın

    0|0
    0|0
  • normal değil ama büyüyeceği kesin evlediğin zaman kesin büyüyecxek unutma

    0|0
    0|0
  • buyutup napican kucuk daha iyi

    0|0
    0|0
  • Yardımcı olmaya çalışacağım..

    0|0
    0|0
  • özelden yaz

    0|0
    0|0
  • ben bır yontem bılıyorumm

    0|0
    0|0
  • Minik kavunlar da guzeldir

    0|0
    0|0
  • Belki cok minyon oldugundandir

    0|0
    0|0
  • resim atsan

    0|0
    0|0
  • birde gögüslerinle oyna :)

    0|0
    0|0
  • :D göğüs istemeyen erkeklerde vardır :))))

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kilo al çıkar.

    0|0
    0|0
    • Kilo alamıyorum ki

    • Hepsini Göster
    • Ya hayır maddi açıdan iyiyiz allaha şükür ama ben yemiyorum işte ailede zayıf olan tek kişiyim bu morelimi çok bozuyo hadi zayıf olsam tamam ama orantısızım benim gibi olanların yine gogusleri oluyo ama bende hic yok

    • O zaman zorlada olsa yiceksin azim et.

  • yapımız bu bebeğim üzülme, kafana da takma, küçük büyük sarkık vs farketmez, cicilerinle barışık kal! onlar senin en değerli hazinendir...

    0|1
    0|0
  • Üyümüyor kuzum büyümüyor bn her yolu denedim takma kafana inan hiçbir öneri işe yaramıcaktır

    0|0
    0|0
  • vitamin hapları falan iç kilo alırsın.

    0|0
    0|0
  • E tabi yani mantikli dusunursek gogus de sonucta kilo yani kilo alinca otomatikmen onlarda buyuyo.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...