Kızlığımı mı kaybettim 😨 ?

Arkadaşlar ben dün yastığın ucuyla mastürbasyon Yaptım ama üstten. Sonra tuvalete gittim böyle deri gibi birşey gelmişti kilota hatta elledim yapış yapıştı deri gibiydi. Korktum. Diğer gün tekrar Mast. Yaptım üstten yastığın ucuyla. Bu seferde pembemsi çok az bir kan geldi. Ama hiç aşağı inmemiştim. Üstten yapmıştım of çok korkuyorum. Gitti mi yaaa 😥


0|0
10|33

En İyi Erkek Görüşü

  • Resmi gazeteye ilan ver. :):

    4|3
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 32

  • Yastıkların köşesi genelde sert olur.
    İçine alırcasına bastırmışsan ve pembe kan gelmişse ihtimal büyük.

    0|0
    0|0
  • Bedavaya gitti desene. ss

    0|2
    0|0
  • Geçmiş olsun. Artık istediğinle seks yapabilirsin :)

    1|1
    0|0
  • Buluruz yaa fazla uzaklaşmış olamaz

    0|0
    0|0
  • arkadaş bu yastığın unisex olduğunu senin sorunu görünce öğrenmiş oldum saol birde nasıl yapıyon yastikla bir şekilde anlat bana çok merak ettim

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı zaten 2-3 cm ilerde aferin kendini becermiş oldun kızlık gitmiştir o kadar kana ve gelen parçalara gitmesi lazım. Ya da regl olduysan bilemiyorum

    0|0
    0|0
    • İçeri girmedi ama yastık kesinlikle eminim. Değmedi bile yani..

  • Yastikdan kastın kirlent ucu mu?

    0|0
    0|0
  • Zorlamışsın malı 😃

    0|1
    0|0
  • Vatana millete hayırlı olsun.

    0|0
    0|0
  • olmaz brsey

    0|0
    0|0
  • bosalmıssın canım
    cok zorlamıssın az geldiyse de cok gelmesiylede kızlık bozulabilir muayene etmek gerek bilemeyiz

    0|0
    0|0
  • Gitmiş olabilir.. Muayene olursan daha iyi olur. Git bir doktora..

    0|0
    0|0
  • l*n birde yastık diyor kafana koyuyorsun pis pis kokucak 😁😁😁

    0|0
    0|0
  • yazık..

    0|0
    0|0
  • Üstten derken nasıl yani?

    0|0
    0|0
  • Gidince canin aciyor diye biliyorum :D acimadiysa gitmemistir heralde sadece deri asinmistir

    0|0
    0|0
  • Aynen gitti

    0|0
    0|0
  • foto çek görmem lazım ahahaha :D

    0|0
    0|0
  • İçine bir şey girmrzse bozulmaz
    Yaradir o

    0|0
    0|0
  • sakin ol gitmedi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 10

  • bir mukoza kıvrımı , bu kadar değerlimi?

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • Gittiiiii gitti gitti gitii gittiiiiii

    0|0
    0|0
  • Tam anlamadım ya... ama bozulmuş olabilir... doktora git bir ...

    0|0
    0|0
  • zedelenme olmuştur dikkat et

    0|0
    0|0
  • iceri girmedigine eminsen bozulmasi zor

    0|0
    0|0
  • gittiyse geçmiş olsunda girmediyse bir şey bozulmaz

    0|0
    0|0
  • gitmemiş gitmemiş korkma :)

    0|0
    0|0
  • nasıl deri geldi yaa? deri mi gelirmiş kızlık gidince. saçmalama

    0|0
    0|0
  • :d gitti gitti gitti

    0|0
    0|1
Yükleniyor...