Dogum kontrol hapini biraksam ne olur?

Tuylenmem icin vermisti dr tanidik zaten diye guvendim basladim 2, haftadir kullaniyorum sadece mide bulantisi yapiyor.1 yil kullan demisti bir ay kullanip biraksam etkisini gorur muyum zararlarini okuyunca korktum biraz


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • mıde bulantısı yapıyorsa ara doktorunu degıstırsın... cunku dogum kontrol hapları ılgınc seyler.. mesela bu kullandıgın sana mıde bulantısı yaparken, dıgerı vucudunda sıskınlık yapabılır, oburu asırı duygusala baglar ama oyle bıtane bulursun kı sana cok ıyı gelır. sana tedavı amaclı vermıs bu hapı ( kı bu maksatla kullanıldıgı yerlerde cok fazla ) dolayısıylada tedavını yarım bırakmıs olursun.. bence degıstır ama yarım bırakma..

    0|0
    0|0
    • Mide bulantisi sorun degil aslinda ilac aldiktan sonra yapiyor 1-2 saat sonra geciyor da fazla kullananlarda meme kanseri riskini falan artiriyirmus diye duydum

    • yok canım oyle seyler... ona bakarsan emzırmek ustelık uzun surelı emzırmekte mem kanserının 1 numaralı onleyıcısı.. oyle bı ıkılem olmaz... takılma oyle seylere... her kadın yıllarca dogum kontrol amaclı kullanıyor zaten... emzırmekte panzehırı ;) madem oyle... sen dedıgımı yap.

    • eig ıcın tesekkurler :) ne yapmaya karar verdın?

Erkekler Ne Diyor 2

  • Sonuçta 1 ayda etkili olmayacağı doktor 1 yıl demiş. Tekrar gidip sor ona göre davranırsın. Belki hapa geçer.

    0|0
    0|0
  • Doktorunuza danisiniz..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ne kadar istemişse okadar kullan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...