Prezervatif çeşitleri?

Baylar bayanlar, ilişki sırasında kullanılan prezervatiflerin yazdığı gibi özellikleri etkili oluyor mu. mesela tırtıklıyı çok merak ediyorum?


0|0
1|17

En İyi Erkek Görüşü

  • tırtıklı acıtır birazcık girip çıkarken
    prezervatif özellikleri etkili oluyor ultra ince benim tercihim

    0|0
    0|0
    • hmm bak olabilir. keşke hiç olmasa ama korunmak önemli tabi

    • Hepsini Göster
    • ben evlendiğimde düşünüyordum. farklı hisler duyabilmek için. aynı zamanda hamileliğimide geciktirmek için.

    • eger kocanın erken boşalma gibi bir sorunu varsa prezervatifte kullanabilir geciktiricide kullanabilir
      bu şekilde hamilelik olasılığın olmaz

      ama tabi ki prezervatif ile ilişkide zevk meselesi
      onu takması penisteki o duruşu falan

Erkekler Ne Diyor 16

  • insan teninin verdiğini asla bir prezervatif vermez

    0|0
    0|0
  • Relax ol sadece tırtklı prezervatifmi daha neler neler var zamanı gelince kullanıp o zevki tadıcaksın.

    0|0
    0|0
  • Ne bileyim esinle denersin

    0|0
    0|0
    • bilipde denemek var pisi pisine gitmek var. genilemiş olanların kullanabildiğini şimdi öğrendim mesela. evlenisem inşallah bigün bakılır

  • Kız arkadaşım hiçbir kondomu sevmiyor, kötü oluyor diyor.

    Kullanacaksanız ilk geciktiricili kullanın ikinciyi yaparken ince kullanın. Tırtıklı falan hikaye boşuna almayın yani. Ki çok küçük noktaları var bence hissedilmez bile

    0|0
    0|0
  • dene

    1|0
    0|0
  • Tırtıklıyı çok genişlemiş olanlar kullanıyor.

    0|0
    0|0
  • biri diğerinin kahverengi olanı. Hiçbirini kullanmak en iyisi.

    0|0
    0|0
    • yaa sadece isimmi farklı diyorsun :( hiçbirşey katmayacak yani

    • Hepsini Göster
    • haha. Youtubeden bak. Anam bakıp bakıp ordan örüyor :D

    • :D annemle günlere bile idiyorum ya sorma. bakarım olmadı D

  • Oluyor tırtıklı zevki yükseltir

    0|0
    0|0
  • Tırtıkllı senin için. Daha fazla zevk almanı sağlıyor. erken gelmeni sağlıyor

    0|0
    0|0
  • iç gıdıklayıcı ve heyecan verici seksi komik şey

    0|0
    0|0
  • olmasa yapmazlar heralde adamlar o kadar boşuna mı uğrasıyo :D

    0|0
    0|0
  • Bende var gel deneyelim :)

    0|0
    0|0
  • dene gör

    0|0
    0|0
  • deneyelim :)

    0|0
    0|0
  • üzerinde tırtıkları var, erkek için his değişmez ama kadına sormak lazım bazıları evet bu daha zevkli diyor bazıları anlamıyorum bişey diyor

    0|0
    0|0
  • Denemeden bilemezsin dene kendin gör

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tirtikliyi tavsiye ederim harika tat veriyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...