Doktora görünsem mi bileniniz var mı ne olabilir bayanlar yardımcı olursanız?

Arkadaşlar nasıl tarif etsem bilemedim vajinamın alt tarafında kalçama yakın bir tarafta tuvaletimi yapınca belli oluyo sağ tarafında ufak bir şişlik var önceden de vardı ama bu kadar belirgin değildi sizce o şişlik nedir doktora gitsem mi?


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Vajina bölgende mi anal bölgende mi? Belki de hemoroiddir

    0|0
    0|0
    • Vajinamla kalçamın ortası diyebilirim

    • Hepsini Göster
    • Geçmiş olsun

    • Teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 9

  • Hemoroid olabilir doktora görünümde fayda var

    0|0
    0|0
  • Bnmki kız arkdasimdada vardı o sşimdi yok gecti

    0|0
    0|0
  • Büyük tuvalette sıkıntı oluyor mu? Bağırsak iltihabi büyük ihtimal

    0|0
    0|0
    • Zaten büyük tuvalette şişlik daha fazxla belli oluyo

    • Bağırsak iltihabi var gizlisin sen yazar mısın detaylı anlatmak isterim

  • üroloji doktoruna git...

    0|0
    0|0
  • Gotunuze doskun birisiniz belli :-)

    0|0
    0|0
  • yag bezesi ya da kıl dönmesi olma ihtimali var doktora görün

    0|0
    0|0
  • Oyy yerim

    0|0
    0|0
  • Hemoroid (basur) bence hemen gitmelisin çok çektim biliyorum acısını. Muayene etcek duruma görede daflon proctolog ve anestol vericek düzenli kullancan geçerse kurtuldun geçmezse azap üşütürsün ağrır isal olursun ağrır kabız olursun ağrır. Geçmiş olsun canım

    0|0
    0|0
    • Ama çok ufak acıma hissi falan yok sizede çok geçmiş olsun

    • Tam kalça deliğindeyse sorunun budur tuvalete çıktığımda diye belirtmişsin ikisinin arasında olmaz hemoroid. O yüzden bence hemen bir doktora görün genel cerrahi bölümü bakar o tarz hastalıklara. Çok geçmiş olsun

  • belki vajinanın çıkıntısıdır sarkıntısı

    0|0
    0|0
    • Vajina değil alt tarafında kalçama yakın bir tarafta şişlik var

    • Hepsini Göster
    • Bakıcam artık teşekkür ederim

    • Rica ederim

Kızlar Ne Diyor 1

  • Basur olabilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...