Nasıl kurtulabilirim bunları düşünmek istemiyorum yardım edin lütfen? birden utanıyorum ne yapıyorum ben diyorum düşününce?

arkadaşlar bn okuduğum kitaplar izlediğim filmlerden etkilendim sanırım böyle kitap okurken mesela bir yakınlaşma oluyo ister istemez haylimde canlanıyor sonra böyle okudukça bişiler öğreniyom ama hep aklıma gelmeye başladı. rahatsız olmaya başladım. sizce normal midir? yani nasıl kafamdan atabilirim ;?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Düşünmemeye çalış

    0|0
    0|0
    • ya benim kontrolümde olan bişi değil birden aklıma geliyor

    • Hepsini Göster
    • pekala tekrar teşekkürler :)

    • Ricalar efendim :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Her ne okuyup ne izliyosan vazgec bunlardan

    0|0
    0|0
  • Gayet normalsin yaşın genç cinselliği merak ediyorsun öğrenme gayreti icindesin

    0|0
    0|0
  • acilen boşalman lazım

    0|0
    0|0
    • lütfen terbiyesizleşmeyelim. şurada ciddi bir soru sordum sizin böyle cevap vermeniz uygun değil

    • bende zaten ciddi bir cevap verdim ordan bakınca dalgacı birinemi benziyorum hayret bişey ya bişey biliyoruzda söylüyoruz dimi

  • Normal

    0|0
    0|0
  • Zaten öğrenmek bilmek için okumuyormuyuz..

    0|0
    0|0
  • Büyüyünce gecer evlat

    0|0
    0|0
  • yaşkaç? bence 26 falan. gelişiyosun olur böyle şeyler..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • aynı durumdayız

    0|0
    0|0
    • düşünmek istemiyorum :// iğrenmeye başladım kendimden

    • Hepsini Göster
    • düşünmemeye çalışıcam :)

    • :))

Yükleniyor...