Kızlar, sizinde anal bölgenizde şu his var mı çok merak ediyorum?

öncelikle ben bir eşcinselim onu belirtip soruma geçeyim hep merak ettğim birşey var mesela bizlerin anal bölgesinde şöyle bir his var nasıl desem kendini rahat bırakınca salıyo kaslar ve o an serbst oluyo deliğin yumşak ama bunu uzun tutamıyosun ve kasıyorsun ozmanda semsert oluyo göz kırpması gibi düşünün kırpmadan duruluyormu elbet kasıyorsunuz işte sonra yine bırakıyo ve yine kasıyorsunuz bu sadece erkeklerdemi var kızlarınki hep gevşekmi yani :D merak ettim itşe nasıl söylermisiniz?


0|0
1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bende eşcinselim eşimle hic anal bir birliktelik yasamadik yasamayizda zaten ;) bu nedenle sorunu heteroseksüellere bırakıyorum :) benim merak ettiğim pasif gay misin?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...