Kürtler'in göğüsleri neden bu kadar büyük?

Kürtler'in özellikle göğüsleri sizce de aşırı büyük değil mi?


0|0
7|12

En İyi Kız Görüşü

  • yörelerde fark ediyor evet

    0|1
    1|0
    • Anladım teşekkürler 😊

    • Hepsini Göster
    • Iyi insanları var kötüsü de vaefor ama genel olarak sıcakkanlı diye biliyorum yemek ve Tatlıları da çok Hoşuma gidiyor

    • aynen öyleler

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ellete ellete büyütmüşlerdir.

    0|1
    0|2
  • süzme yoğurt torbası gibi teyzelerden mi bahsediyosun o her ırk da var?:))

    1|1
    0|0
    • Yok ya arkadaşım vardı Kürt kocaman göğüsleri vardı teyze de olsa normal birinin o kadar olamaz ya

    • Hepsini Göster
    • 13 15 çocuk yaparlarsa😊

    • Sacmalamayin her kürdün cok cocuk oldugunu muss saniOrsunuz o dogudakiler icin gecio genellikle benim annanemin 3 cocuk var babaannemin 4 tane var bu da her türk ailesi de olan birsey dir ayrica bende tek cocugum! !!!

  • bir doğurdu mu 10 tane doğuruyorlar ne olacak :D

    1|0
    0|0
    • Evet köpek yavrusu gibi dizili 😊

  • Saçma^^

    0|0
    0|0
  • Alakasiz bende kürdüm ve büyük deyil genetik bir olay bu

    0|0
    1|0
  • İlk defa fark ettim. gerçektende onların gögüsleri kalçaları maşallah karpuz gibiler. Büyük ihtimal çok doğurmaktandır. ve kürtlerin vücutları hiç sıkı degil ilişkiye girdiklerinde hemen vajina kendini salıyor (kürt kızlara ağda yaptıgımda fark ettim bunu çocuk doğursalar bu kadar sarkmaz heralde)

    0|0
    0|0
    • Haha 😀 onların içinde olduğumuz için biz de napalım olabilir arkadaş ta vardı çok gençti yaşı öyleydi kimi gördüysem öyle ben de yazdım 😊

Erkekler Ne Diyor 12

  • Kizlarda meme buyumesi ergenlikte en fazla olur ve salgilanan ostrojen hormonuna baglodir. Ve ayni zamanda goğuslerin uyarilmasi yani ellenmesine baglidir. Eger bir kiz cok fazla zevke geliyor ya da surekli memeleriyle oynuyorsa memeleri normalden biraz daha buyuk olur. Cok nadir bir kismi ise genetik olarak buyuk olur.

    1|0
    0|0
  • Kurşunun isabet alanı büyüsün diyedir.
    Herşeyin bir zamanı var ;)

    1|0
    1|0
  • ilk kez duydum :D

    0|0
    0|0
  • şimdi baktığın zaman bunlar en az 7 çocuk yapıyo yani 7 kere seks hadi haftalıkta 3 kere kaçamak seksi desek ömürlerinin yarısı seks ile geçiyo dolayısıyla kadınlarıda bu kadar göğüslerini emcürmüş oluyo yani gayet normal büyük olması :D

    0|0
    0|0
  • ben italyanlarin farkina vardi hepsi 160 boy ama hepsininki kafam kadar masallah ama 25 yasina kadar güzeller sonra bakilmaz bile yasasin tür kadinlari. vallahi en güzel bizimkiler (kürt)

    1|0
    1|1
  • sanırım bölgesel konşumuz eğilince biraz gördüm bu kadar beyaz ol ası şaşırtmıştı benide normalde esmerler ama ;)

    0|0
    0|0
  • öylemiymiş hiç dikkatimi çekmemişti

    0|0
    1|0
  • :) bu benmde hep dikaktimi çekmiştir.

    0|0
    0|0
  • Dağa çıkıp grup yapa yapa büyütüyorlar. Malum dağdakiler kadınsızlıktan birbirine kayıyor kadın bulunca çuvala çeviriyorlar :)

    0|0
    1|0
  • bir kaç kürt sevgilim oldu gercekten doğru tespit etmişin birde çok ateşli oluyorlar l*n :D
    ama evlenmek için olmazda yiyişmek için bire birler

    0|1
    1|1
  • Kardeşim bir trabzonlu olrak diyebilirim ki avradın kralı onlar.

    0|0
    0|0
    • Ama erkek almazsınız 😊

    • Hepsini Göster
    • aynen kardeşimm... yalnız fazla bela olmayanından bulmak lazım ben laz o kürt hep kıraruk birbirini :D

    • Aynen savaş çıkmasın sonra😊

  • Aşırı çocuk yapmaktan olabilir

    1|0
    1|0
    • Çocuk yapmayanlarda da aynı oluyor 😊

    • Acaba kocaları fazlami oynuyor töbe tobe :D

    • Yani koca veya sevgili de olabilir ama genetik bence bir Sürü oynayanlar 😊

Yükleniyor...