Kizlik kani hakkinda?

Kizlk kani ne kadar geliyo bir de ne renk bildigimiz kan renginde mi girince mi bozuluyo cikartinca mi kan geliyo erkegn penisine bulasiyor mu?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • 1- 2 damla bir şey yaa. Çok değil, penisinle bozarsan penise bulaşır tabi, ben canı yanmasın fazla diye ve korkmasın diye parmagımla bozmuştum.

    0|0
    0|0
    • Ne renk oluyo 😊

    • Hepsini Göster
    • Daha ne diycen parmak penis aci off ya ben kanamaz sa diye de korkuyorm bilmeden bozuldysa 😐ama bozuldugunu anlar insan degil mi

    • Tabiki anlar canım ya, elini bıçak kestiğinde anlamıyormusun, gibi ! ama korkma ayrıca ne var bunda tadını çıkarırsın, bolca oral yapın falan filan

Erkekler Ne Diyor 6

  • 10 damla kabaca

    1|0
    0|0
  • Hanımefendi zarın yapısına bağlı bazı kadınlarda bir kaç damla bazı kadınlarda 3 gün ara ara sürüyor

    1|0
    0|0
  • Mavi kan

    1|0
    0|0
  • 3 - 5 damla geliyor kan zaten penisede bulaşır evet

    1|0
    0|0
  • kanmı gelıormus :o

    1|0
    0|0
  • Çok az miktarda açık kırmızı renkte geliyo

    1|0
    0|0
    • Kac damla tahmini

    • 5-6 falandir çok az bir kanama oluyor

Kızlar Ne Diyor 1

  • Az kan gelirse açık pembe. Çok gelirse rengi daha koyu. Penise bulaşabilirde bulaşmayabilirde.

    1|0
    0|0
    • Çok gelirse veya koyu ise dikilmiş olur diye biliyorum dogrumu

    • @Deligönül89 belli olmaz çok zorlanınca da nadir de olsa öyle bir durumla karşılaşılabilinir.

Yükleniyor...