Mastürbasyon yaptıktan sonra isteksizlik geliyor.

mastürbasyon yaptıktan sonra en fazla 1 saat falan bi cinsel isteksizlik oluyor erkeklere karsı neden olabılır ama bazense daha cok ıstıyorum


0|0
7|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • Herkes için geçerli bir durum. Benim 3-4 dk sürüyor bazen değişiyor duruma göre

    0|0
    0|0
  • Olur öyle :D

    0|0
    0|0
  • bu işin doğası bu zaten:)

    0|0
    0|0
  • bu kızların masturbasyonu nasıl oluyo bizzler gibi bi sıvımı geliyo fışkırıyo nasıl. gerçekten merak ettim düzgün cevap yazabilir misiniz

    0|0
    0|0
  • gayet normal bir durum bu canım... Bir deşarj yaşıyorsun neticede... Vucudun toplanması lazım bu kişşiden kişiye değişir... kiminde 1 saat kiminde 10 dk

    0|0
    0|0
  • mastürbasyon zaten cinsen isteiği bastırmak demek

    0|1
    0|0
  • Piller bitiyor, tekrar sarj olmasi gerekiyor demek ki ;)

    0|0
    0|0
  • herkesde oluyor normal üzülme.

    0|0
    0|0
  • bu normal bişey

    0|0
    0|0
  • e öyle olmasan yerinde duramazsın elinden düşürmezsin zaten normali bu.

    0|0
    0|0
  • psikolojik olur gayet doğalsın merak etme kaç defa yapıyosun?

    0|0
    0|0
  • sadece 1 saat mi yani

    0|0
    0|0
  • normal değilmi sence ?

    0|0
    0|0
  • o herkeste oluyo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...