Kapat

Ertesi gün hapı kullanımından sonra süt gelmesi?

Tam bir hafta önce ertesi gün hapı kullandım. Ayın 10 unda adet olmam gerekiyordu fakat iki gündür azar azar kanama oluyor. Bir göğsümü sıktığım zaman bir miktar süt geliyor. (Süt olduğundan emin değilim. Süt renginde farklı bir sıvı da olabilir.) göğüslerimde ağrı ve büyüme de var. Sizce bunlar normal mi?

Güncellemeler:
Cevap yazın mübarekler :(

0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • doktora git arkadaşım

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 2

  • On gün içinde göğüslerde büyüme süt gelme gibi etkiler olmaz adetinde gecikmenin sebebide paikolojik olabilir test yap olmadı doktora git. Tabi gerçekten 18-24 yaşsan değilsen de özele git

    0|0
    0|0
  • Bu nasıl bişey ya süt geliyor kan Geliyor başka bişey geliyor Sütaş fabrikası gibi
    Valla ne güldüm ya

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...