Sevgilimle aramızda cinsel kimlik çatışması var. Ne yapmalıyım ?

İkimizin de yaşı 22 daha önce ilişkiye girmedik kimseyle. Ben başlarda abaza olduğumu sanıyordum ve psikoloğa gittim, psikolog bana '' seks bağımlısı'' olduğumu söyledi abaza değilim yani. Sekste tabularım yok, fetişit olduğum şeyler var vsvs. Sevgilim ise benim tam zıttıma asekseul birisi.

2.5 yıllık ilişkimiz var. Hiçbir şekilde cinsellik konuşmadık. Hiç hem de. Defalarca evlerimize gidip geldik, şehir dışına gittik 2 gece otelde kaldık yok yok yok. Hiç arzu, ihtiras yok kızda. Öpüşüyoruz biraz, sonra açıktım diyerek kalkıyor. Şu içiyor, tuvalete gidiyor. Ben de lanet olsun böyle ise diyorum içimden.

Arkadaşlar ben kız kuzenimle bile cinselliği konuşurum. Yani buradaki kızlara da bakıyorum. Herkes cinselliğe meraklı ama benim sevgilim aseksüel. Sadece çocuk yapmak için sevişecez galiba. Sırf bu sebepten ayrılırsam pişman olacak gibiyim. Ama o aseksüel olunca ben de başka kızları arzular oldum doğal olarak.

Güncellemeler:
Sadece fikirlerinizi duymak istedim dostlar.


Bu arada ben de 190 boyunda, 2 yildir spor yapan, sigara icmeyen, gunde 2 kez dus alan, evimde 4-5 parfum bulunduran birisiyim. Arzulammasinin tek sebebi aseksuel olmasi. Beni cuksuz saniyor.

0|0
7|0

En İyi Kız Görüşü

  • sanırım bende senin gibi seks bağımlısıyım, 3 senelik ilişkim var ,seninki kadar olmasa da bizim ilişkimizde de böyle bir sorun var, bakış açısıyla ilgili sanırım, sen sevgilini karşına alıp konuşmalısın bence, 2.5 sene olmuş çok garip gerçekten, al karşına utanma çekinme ama neden cinsellikten kaçıyorsun diye sor, herşey olabilir nedeni, belki günah diyordur, yasak diyordur vicdan azabı çekiyordur, yada senınle ilgili bir problem olabilir, duş alıyorum spor yapıyorum vs diyosun ama bilemezsin, mesela ev arkaşım sevgilisi sevişirken garip sesler çıkarıyor diye sevişmek istemıyordu, herşey olabilir yani, rencide edici bir durum bide, açık açık konuşmaktan başka yolu yok

    0|0
    0|0
    • 2.5 sene boyunca hic konusmayinca benim de cesaretim kirildi artik. Konuya nasil giricem, ne konuscam, acaba tersler mi sorulari uredi kafamda. 912 gunun sadece 1 gunu gece erkenden yatmak yerine birazcik ileriye gidip telefonda sanal seks olayina girseydik bile rahatlayacaktim. Mast'dan konu acildi, hemen kapatti konuyu. Bi de regl zamani uzgun sinirli oldugunu soyledi. Hepsi bu.

    • Hepsini Göster
    • Benim sonum ya ayrılık ya da aldatmak. Aldatan erkeklerin psikolojisini şimdi daha iyi anlıyorum.

    • kesinlikle aldatma, ayrıl o zaman, sana nedenini soracak, sende bunu söylüceksin, o zaman keşke söyleseydın dıcek sana..

Kızlar Ne Diyor 6

  • beni cüksüz sanıyor demene koptum :D :D bence cinselliğe konuşarak başlayın birşeyleri ona anlat.

    0|0
    0|0
    • Neleri anlatmalıyım mesela ? Bir keresinde mast yapıp yapmadıgını sormustum söylemedi.

    • Hepsini Göster
    • Peki şöyle bir sey yapsam çok mu abartı ilk baş için. Gece uyumadan önce sunun gibi bir mesaj atsam ''Simdi yanında olsam ne güzel olurdu yavasca öperdim boynundan vsvs'' gibi 5 duyusuna hitap eden bir anlatım.

    • olur ama üstü kapalı şekilde. öncelikle seni çok özledim de işte bende falan desin sarılmayı çok özledim de sonrasını öyle getir.romantik ol ;)

  • zorlamak yanlış ayrıca sadece cinsellik değildir önemli olan şey herşeyin bir zamanı vardır

    0|0
    0|0
    • Yazimi okumamissiniz sanirim. Ben seks bagimlisiyim. Psikolog soyledi bunu. Yani seks benim icin her sey gibi

  • Cinsel kimlik o değildir yalnız.

    İstemiyor demek ki zorlamanın manası yok.

    0|0
    0|0
    • İstemiyor degil aseksuel. Normal bir sey degil yani aseksuellik

    • Hepsini Göster
    • Böyle biriyle evlenirsen zaten duvara sürtecek kadar bile kafan yoktur demektir.

    • Evet evet bakicam bi caresine saol yorumlarin icin

  • Sana aşık değildir, sevmiyordur belki. Seven insan karşısındaki kişiyi deliler gibi arzular çünkü.

    0|0
    0|0
    • Bana asik degilse niye 2.5 yildir beraber ? Sevmiyorsa ayrilsin bende yoluma bakayim dimi ama ?


      Bundan onceki sevgilim de seks bagimlisiydi. Hatta o kadar bagimliydi ki bir sure sonra swinger, grup yapmaktan bahsediyordu bende ayrildim. Bana hic ortasi denk gelmicek mi ya

  • amanın cok fena bir birliktelik olmus. ne denir, Allah kolaylık versin. ona değil de, size.. onun işi rahat gibi..

    0|0
    0|0
    • Oyle deme. Asekseul kisiler hep aldatiliyor. Dusunsene evlisin ve kocan aseksuel. Kotu bir durum.

    • evet kötü =/ umarım orta yolu bulmanın bi yolu vardır =)

  • sevgilinde cinsel fonksiyon bozuklugu olabilir.

    yada evlenmeden bişeyler yaşamak istemıyoda olabbılır.bence nedenını sor öğren..

    0|0
    0|0
    • Her sey olabilir. Ama iste hic konusmayinca anlayamiyorum. Sorunca da konuyu degistiriyo tersliyo. Dese ki ''evlenmeden olmaz'' saygi gosteririm. Korkuyorum dese ona gore yaklasirim. Utaniyorum dese ona gore davranirim. Ama HİC konusmuyor yav. Bir kiz sevgilisine karsi hic mi arzu istek duymaz ? Ben opmesem beni opmuyor bile. Sevisirken ustunu cikariyorum oflayip pufluyor. Sen uste cik diyorum yoruluyorum diyor. Resmen diyor ki git beni rusla aldat.

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...