Ya benden ayrılırsa buna dayanamam

yakında ewleniyorum ama nişanlım beni bakire sanıyor bu knularda çok hassas hayatıma giren ikinci erkek sanıyo fakat değil çok utanıyorum yıllar önce yaptım hatayı anlatamamda ona beni terkeder bunu aileme açıklayamam ben napiçam çok sewiyorum onu


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

  • bence kadının da böyle bi hakkı var ama senin ve nişanlın açısından düşünürsek kesinlikle söylemen gerekiyo.. bence erkeğin ilki evlendiği kadın değilse kadınında insan olarak bunu yaşama hakkı var.. ne bu ya evleneceğin kişiyi biliyor muydun da kendi isteklerini kısıtlıcaksın ve evlendiğin kişiye kadar kendini saklıcaksın.. neyse sen bi an önce açıkla durumu.. Nazım ustanında söylediği gibi en fazla 1 yıl sürer 20. asırlarda ayrılık acısı.. ölenle ölünmez gidene dön denilmez be canım.. insanlık grurunu da yitirme..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • şimdi bacım ortada aşırı büyk bir yanlış var.1 bakirelik iki damla kan değildir insan içinde bakire olacak...2.sen resmen adamı kandırmışsın açık açık söyleseydin durum buraya gelmezdi...3.eğer şimdi söylemez ve anlatmazsan durum çok daha kötüye gider.

    1|0
    0|0
    • +1 adamın dibisin.

    • ben bekaretımı kendi istegmle kaybetmedım çaliştım iş yerınde zorla oldu 4 yıl önce kmseye anlatamadm çok ayrlmak istdm fakat o brakmadı benı keske söyleseydım fakat çok zor çok ben napayım

    • utangaç arkadaşım teşekkür ederim... hımm şimdi ozaman açık açık anlat senin adına üzüldüm deki böyle böyle zorla oldu ayrılmaya kalktım ama yapamadm diye anlayacaktır herhalde okadarda değil

  • bence evlenmeden söyle çünkü düğün gecesi anlayınca evine geri yollarsa aileler arası düşmanlık dahi çıkar ve ayrıca ailen dahil herkez sana kötü gözle bakar. aslında ilişkinin başında söylemen daha doğru olurdu

    0|0
    0|0
  • sana bir tavsiye verim ama yapma derim. gerdek gecesi tırnağının arasına çok ufak bir jilet parçası yerleştir. enişte yüklediği andan hafiften çiz kendini. ama ömür boyu bunu kaldırabilecekmisin

    0|0
    1|0
  • Beni böyle kandırıp yıllar sonra karşıma geçerde gerçegi söylerse canına okurum, adam gibi anlatıcak seviyosam o anki pisikolojime baglı belki affederim, hatta affederimde , asla ve asla böyle konularda yalan söylemeyin, sonrası çok daha kötü olur,

    0|0
    0|0
  • şimdi söyleyip birazda yalvarırsan bi ihtimal kabul eder gibi ama evlendikten sonra kendi öğrenirse unut sen onu yavaştan

    0|0
    0|0
  • Ihhh! zışdının resmidir. Daha beter ol inşallllllllllllllaaaaaaahhhh..

    0|1
    1|0
  • Terkedilmeyi hak ediyorsun.

    0|0
    0|0
    • ben pişmanlımı hala surduruyorum fakat bunu söylemek kolay dgl 2 ay snra dugun war we ben bunu söylemektnse ölurum daha iyi

    • Seviyorsam sevdigimin geçmişi önemli değil ama ben olaya şu yönüyle bakarım hiçbir kadın güvenilir değildir ve daha önce kendini tutamamissa bunu gene yapar.aynı durumu bir arkadaşım var oda yaşadı kızın bakire olmadığını biliyorum zaten aynı sen gibi etekleri tutuşmuş şekilde haftalarca dolaştı oğlan safmis zaten anlayamamış kızda mutlu mutlu geziyor eskilerle yatıp kalkıyor.ya biraz adil olun ya.Allah çocuğa sabır versin.

  • bu olay bütün kızlara ibret olsun

    0|0
    0|0
  • Diktir sen onu.

    0|0
    0|0
  • Kaçıs yok söylüycen. Canına okur

    0|0
    0|0
  • allaha yardımcın olsun ama ciddi bir konu kendimden bılıyorum. sory

    0|0
    0|0
    • bu knuda çok hassas asla istemez beni herkeze nasıl açıklarım bunu açıklayamam ki

    • sana bır tavsiyem son güne bırakırsan heyer evlılıkten sonraya ozaman daha cok sorun cıkara bılır düşünsene evlenmışın ve ertesi gün bazı olaylar yaşanıyor, allaha korusun senı evıen yolluyor yanlış anlama yardım etmek için yazıyorum bence bır şekilde olayı anlat. ne olucaksa yol yakın ken olsun.

  • Bir zahmet onu yapmadan önce düşünecektin

    0|0
    0|0
  • ayrılırsa başkasını bul

    0|0
    0|0
  • halin yaman çok zor duruma gelmişsin çok strestesin anlıyorum. ama bi çare bulamıycaksın en sonunda beyin harekete geçicek olan olucak.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • sevdiğin kişiyi kandıracaksın yani,masum bekleyişinin karşılığı enayi yerine koyulmak mı?!

    konuş,kabul etmezse de gerçeği bilmek hakkı

    yalandan bir zafer kazanma,ahlakınla yenil...

    0|0
    0|0
  • canım bence söyle kaçışın yok Allah yardımcın olsun :(

    0|0
    0|0
  • Diktir başka napcan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...