Ciddiyim göguslerim cok büyük sizce kucultturmelimiyim?

Cidden çok büyük 18 yaşımda 85c giyiyorum. Hani bazılarımız küçüklüğü dert eder ama minik iyidir. Bende kucilttirmek istiyorum. Hangi doktora gitmeliyim. Estetisyen mi?


0|0
4|19

En İyi Kız Görüşü

  • kaç kilosun

    0|0
    0|0
    • Altmış iki

    • Hepsini Göster
    • İşte gerçekten çok büyük annemin minicik kardeşimin minicik sanki onlardan alınmış hepsi bende toplanmış

    • spora başla toparlanır dikleşir ve küçük gösteren sütyenler var onları kullan hemen öyle ameliyat falan saçma ve gereksiz yaşın daha küçük

Erkekler Ne Diyor 19

  • Boy kilo ve tüm ölçülerini yazar mısın?

    0|0
    0|0
  • Bakayım

    0|0
    0|0
  • Biz beyine bakıyoruz yanlış kişilere sordun

    0|1
    0|0
  • iyi böleee

    0|0
    0|0
  • Evet küçült o ne oyle

    0|0
    0|0
  • Olmayanlara bağışla

    0|0
    0|0
  • resim atsan daha anlaşılır olur. Bİz nerden bilelim ölçüleri

    0|0
    0|0
  • yaşına göre büyükmüş birazcık...

    0|0
    0|0
  • hım bayagı buyukmuş:)

    0|0
    0|0
  • bunlar sana bir hediye hediyene sahip çıkk..

    0|0
    0|0
  • o ne yaw kamyon tekeri gibi.

    0|0
    0|0
  • Görmeden bişey diyemem bir foto at bakalım (çok yardımcı olmaya yönelik bir cevap)

    0|0
    0|0
  • Burak öyle kalsin allah sana onu bahsetmis bir bildiyi vardır vucudunla oynama

    0|0
    0|0
  • Bende kucuk seviyorum buyukler itici geliyor bana

    0|0
    0|0
  • 85 c iyidir canım mantıklı ol biraz

    0|0
    0|0
  • Ne guzel iste sen bana gel en iyisi :D

    0|0
    0|0
  • 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • 85 c nasıl bir şey oluyor ki

    0|0
    0|0
  • Hayıııır! Göğüslerin çok güzel, küçültme :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • elleme güzeller

    0|0
    0|0
  • Bence bu ölçü büyük sayılmaz.

    0|0
    0|0
  • Bence 20 ni geç öyle git estetik cerrahisine.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...