Büyük abdestimi çok kalın ve uzun yapıyorum sonrasında popomun üzerine oturamıyorum acıyor?

düzenli tuvalete çıkarım fakat büyük abdesstimi yaparken çok rahat yapıyorum ama, çok büyük yapıyorum anal seks yapmışım gibi hissediyorum gerçek anlamda kol gibi çıkıyo :D nedendir acaba


0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Basur mu oldun #D

    0|1
    0|0
    • yok deliğim çok genişliyo birisi becermiş sanki gibi bir his

    • Hepsini Göster
    • anladım, hiç anal yaptınmı deliğinde bir ağrı bir boşluk oluyomu?

    • Ben kızlardan hoşlanıyorum

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sorduğun soruyu ya... midem bulandı.

    Çok katı şeyler yiyorsundur ondan biraz lifli sebzeler, gıdalar tüket.

    0|1
    0|0
    • Sağlıkta herşey mübah, biraz önce mesela nasıl bir karın ağrısı tarif edemem iş yerimin kapısını zor buldurdım, bir zıctım bildiğin koku işlenmemiş metan gazı çakmak çaksan havaya uçarım o biçim. b*k konusuna hiç girmeyecem öyle yani

  • Entresan

    0|1
    0|0
  • Kol gibi şeyler yediğindendir

    0|1
    0|0
    • et çok yerim ama ondanmı ki acaba

    • Eti azalt otla beslen o zaman koyun b*ku gibi olacaktır böylece tötün rahatlar

  • Su iç kayısıya dayan lifli beslen analdamı yapıyon?

    0|1
    0|0
    • Anal yapmıyorum geçen yazdan beri onunla alakalı olduğunu sanmıyorum

  • sureklı kuru yeme kuru kayısı ya da gunde bır elma ye duzelırsın

    0|0
    0|0
    • kuru fasulye hiç yemem kuru kayısıda, sürekli et ve bakliyatla besleniyorum

    • zaten kurudan kastım oydu kuru fasulye kuru değil ayrıca sulu yemek kuru yemek ndr hamburger patates doner pide lahmacun gıbı şeyler den bahsettım sen hergun bı elma ye normale donersın

Yükleniyor...