Bu orgazm mı oluyor?

p*rno izlerken etkilendim ve titreme geldi göğüslerimi falan sıkmaya başladım ve ıslanmıştım sonra zaten izleme isteğim geçti. bu şimdi boşalma mı orgazm mı ? lütfen ciddi cevaplar verin gerçekten bilmiyorum çünkü


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • evet aynen o:)

    1|0
    0|0
  • titreme orgazm olabilir eğer daha önce masturbasyon hiç yapmadıysan ıslanma da tahrik olduğunun sadece doğal sonucu yani boşalma değil siz kızlarda boşalma yok orgazm var

    1|0
    0|0
  • Islandıgı için elektrik çekmiş olabilir -.-

    2|0
    0|0
  • erkekler boşalır kızlar orgazm olur

    1|0
    0|0
  • Orgazm olmak yada olmamak işte bütün mesele bu.

    0|0
    0|0
  • izlerken mi oldu sadece :S ilginç

    0|0
    0|0
  • ıslanma tahrik olunca vücudun kendini hazırlamasıdır.

    titreme vs zevk aldıysan bu sırada orgazm olma ihtimali yüksek ama boşalamazsın öyle.

    0|0
    0|0
  • deli gibi kasılmayıp çıglık atmadıysan sade ıslanmadır.

    0|0
    2|0
  • ikisi de..

    0|0
    0|0
  • orgazm elbette...

    0|0
    0|0
  • ebenin...haykırışlarıı

    0|0
    0|0
  • klitorisal orgazm bu

    0|0
    0|0


  • hiç bir şey

    0|0
    0|0
  • ikisinide yaşamışsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bu sözleri insan ancak eşine söyleyebilir, ne kadar rahatsınız.

    2|0
    7|2
    • evli olsam bunun ne anlama geldiğini bilirdim zaten.

    • iyiki değillsiniz.Bu kadar detay yüzlerce erkeğin okuduğu bir ortamda.

  • yaşadığın sadece orgazmın %1 lik başlangıç kısmı canım

    1|3
    5|0
  • ah ah su cahil gencler :(

    0|0
    7|1
Yükleniyor...