Bekaret öpüşünce de gitmez mi?

Herkes bekareti vajinal ilişki sanıyor. Anal seks, oral seks yapan da bekareti kaybeder. Sonuçta o da cinsel bir ilişki oluyor. İlle de zara gerek yok. Peki ya biriyle öpüşünce de bekaret gitmiş olmuyor mu? Öpüşen kız da erkek de bakir-bakire değildir bence. Siz ne diyorsunuz? Evlenmeden sekse karşı olanlar öpüşmeye de karşı mı?

Güncellemeler:
Herkesin en güzel çeyizi öpülmemiş dudaklarıdır
badem bıyıklı değiliz, soruyu okumaktan aciz tipler yazmasın. Öpüşmeyin kardeşim, çok mu zor? Anneniz babanızı yanaktan öpüyorsunuz, sevgilinizi de yanaktan öpün. Alla Alla

0|0
8|12

En İyi Kız Görüşü

  • tabiki gtmiş oluyor.sonuçta başka erkek dokunmuş oluyor.bekaret dokunulmamışlık demektır.

    1|4
    3|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bana kalırsa yanaktan öpmek bile iyi bişey değil.Ayrılcaksınız nihayetinde ilerde birbirlrinin yüzüne nasıl bakıyolar bılmıyorum

    0|2
    3|0
  • arkadaşlar benim çevremde herkes evlenince ne yapıyorsa yapar hatta daha hiç çıkmamış bir sürü arkadaşım var bende ilk aşkımı yaşıyorum zaten..ayrıca ben lise 4 deyken ablam nişanlanmıştı ve gezmeye çıkarken eniştemin elini tutmuştu ben hemen gidip anneme sölemiştim ve annemde sesini çıkarmadı resmen psikolojim bozulmuştu ağlamıştım ablam nasıl yapar bunu diye :) .. şimdi annem beni sevgilimle buluşturmuyor.. 2 senede toplam 15 gün görüştük çok özledim onu ama şubatta inş bize yemeğe gelecek ve annemde dediki beraber pikniğe gideriz sizde gözümüzün önünde dolaşırsınız dedi.. dedim olur yeterki yüzünü göreyim .. çok aşığım nazar değmesin maşallah :D rabbim herkesin gönlüne göre versin

    0|0
    1|0
  • evet gider :-)

    0|2
    0|0
  • Hiçbi' şeye karşı değilim. Herkes istediğini yapsın.

    0|1
    0|2
    • soru yanlış anlaşıldı sanırım? başkaları değil sizinle ilgili

  • Her türlü gitsin, kafa ütülemeyin.

    1|1
    0|1
    • ooh ver gitsin mantığı

    • Hepsini Göster
    • çocuğuna yiyecek sağlamaktan aciz ama öpüşmeye geldi mi coşan kadın sevgiyi hak etmiyor bence

  • erkeklerin cogu genel evlerinden cikmasin sonra birak bekareti opulmemis dudak arasin.:d :d :d :d :d :d :d

    birakin bu hayelleri hakketiginizi bulacaksiniz

    3|1
    1|2
  • Genelde evlenmeden sekse karşı olanlar mutlaka anal seks yapmışlardır, erkeklerden karşı olan pek yok zaten..Bence öpüşmek cinsel bir davranış değildir.Evlenmeden anal seks yapan, oral seks yapan, sürtünmeyle ilişkiye giren de bakire falan değildir gözümde.Orada saçma bir şekilde zar duruyor olur sadece..

    2|1
    1|5
    • her kızı analcı ilan ettin yalnız

    • Hepsini Göster
    • öptüm :D

    • Siktir.

Erkekler Ne Diyor 12

  • Eski sevgilimin dudak çeyizinin daha önceden açıldığını duyduğumda 3 hafta depresyondan çıkamamıştım

    Bakire olmadığını öğrendiğimde ise beynimden vurulmuşa dönmüştüm resmen

    iki tokat patlatıp ayrıldım

    3|3
    1|3
  • cinsel açıdan herhangi birşey yaşayanın bakire sayılamıcağını düşünüyorum ama öpüşmek biraz daha masumane geliyor sevgi göstergesi gibi.

    1|1
    0|0
    • aynı fikirdeyim. Erkek için de geçerli tabii ki

  • Valla bu Soruya bir cevap bulamadım. sanırım aynı soruyu ilk okulda bi kız arkadaşım sormuştu ona bile cevap vermemiştim ki şimdi hala bu soru karşıma çıkıyor.. Bu Tezatlığı anlayamadım doğrusu :)

    0|1
    0|0
  • geçenlerde bir barda hatunun elini öpmeyle karışık yaladım bartender idi. sanırım bozmuş oluyorum onu bu durumda. hoşuna gitmişti gerçi şikayeti yoktu resmini bile çekmiştim poz verdi sağolsun

    1|0
    0|1
  • bakışınca bile gittiği olmuştur bekaretin :D :D

    0|1
    0|0
  • Benim de anlamadığım husus bir seyleri yapamamak o seye bok atmak icin yeterli sebep midir? Sevisemiyorsunuz anladık , sevisen insanları rahat bırakın bari dovusenlerin karsisinda olun sevisenlerin degil...

    0|0
    0|2
  • Caizdir Hocam.

    0|0
    0|1
  • boş ver bozulsun takma kafana :)

    0|0
    0|2
  • ben anal sekse karşıyım

    0|0
    0|0
  • bekaret bir bütündür... basit olmamaktır

    0|2
    0|0
  • Bekareti iki bacak arasında arayan badem bıyık tayfası sizi,devam edin siz yatıp kalkarken iyi evlenince bakire olsun...

    3|0
    0|1
  • Aslinda gercekci olmak gerekirse, bu tür mentalitelerle ugrasan toplumlara en uygunu seriat kanunlari olacaktir. Bakirelik kavramini fiziksel algilayanlar iki bacak arasi disinda olan biten herseyi kabullenmesi gerekiyor. Ama yok baska kavramlarada bakirelik karisacaksa, ya beyninden bakirelik takintisini silecek yada besik kertmesi edinecek. Bu kavramlarda yakinda erkek sivri sinek soksa bekaret elden gidecek sanirim.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...