Ayak fetisisti miyim?

Ya ben ayaktan tiksiniyodum genel olarak ve hep boyle bilinir cevremde midem bulanir ayaktan. Ama bazi ayaklari da cok goresim geliyor mesela bazilarinin ayaklarina bakiyorum ozellikle tul corap giymis cirkin kadin ayaklari. Guzel ojeliler falan degil

Güncellemeler:
Ama fetisistler gibi dokunmak falan gelmiyor icimden diyorum ya genel olarak tiksiniyorum tum ayaklardan sadece garip bir sekilde bazi cirkin ayaklari goresim geliyo
Ay kendimden tiksindim allamadjkdkdmrk ama fetisistlere saygim sonsuz bence ben manyagim dediginiz gibi hayirli geceler size susuyorum

0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • ayak fetişi insanlar hangi kafayı yaşıyor cidden bilmiyorum bazen poornolarda görürüm bu nedir abi yinede kimseyi yargılamak bana düşmez ve sen ayak fetişisin

    0|0
    0|0
  • Değişik bir insansın anladığım kadarıyla asdahs

    0|0
    0|0
  • Tül çorap giymiş çirkin kadın ayağı nedir ya?
    File corap mi diyon?

    0|0
    0|0
  • senın ne oldugunu bende anlamadım

    0|0
    0|0
  • aynen oylesin vaz gec bu sevdadan

    0|0
    0|0
  • Aynı dediğin ben de var yalnız değilsin :D yani benden çok ayağa bakan yoktur :))) ama fetişçi değilim

    0|0
    0|0
  • aramiza hoageldin

    0|0
    0|0
  • Hoşlantıyla mı bakıyorsun? Öyleyse fetişistsin. Ben de biçimli, temiz bayan ayakları ile bayan elleri aynı etkiyi bırakıyor. İkisini de öpesim, yüzüme süresim var.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...