Cinsel istek azaltıcı yollar?

biliyorum bu soru birkaç kez sorulmuş ama yinede tekrar soracağım.. bu aralar nedense böyle bir döneme girdim, nasıl olsa sorulacak bakire değilim ama erkek arkadaşımın üstüne de çok gitmek istemiyorum kötü bir dönemdeyiz beni yanlış anlamasını istemem ama bu durumdan gerçekten rahatsız oluyorum, günlük hayatta da kafam çok karışıyor nedeler yapabilirim? - ciddi cevaplar lütfen, teşekkürler.


0|0
2|15

En İyi Erkek Görüşü

  • ikizler burcu musun?

    1|0
    0|1
    • akrep

    • Hepsini Göster
    • hehe .. =) teşekkürler yinede..

    • tabiatına aykırı hareket etme yav.

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kalori yakmayı denemelisin çünki yorgun insan istek kaybeder ,ama bi dakka buda seni forma sokup daha sxy gösterir bu sefer gene azarsın :) .Amaann koyver gitsin

    1|0
    0|0
  • Şap sanırım işe yarayacaktır.

    0|0
    0|0
    • şap nedir yahu, nerden bulayım ben onu?

  • valla ne diyeyim erkek olsa şap derdik biterdi

    sana bununla ilgili güzel bir önerim yok malesef. ama başka bir tavsiyem olacak sende bir çözüm bulamazsan bari adama cezerye , bal , ceviz yada olmadı *iagra alda adam mahcup olmasın.

    0|0
    0|0
    • teşekkürler. ama benim kafamı toparlamak için böyle bir döneme ihtiyacım var. yoksa normalde uyumluyuzdur bu konuda.. =/

    • ilk defa birine yalanı tavsiye edeceğim. hastayım ( regl ) de . sana dokunmaz sende yalanın ortaya çıkmasın diye birşey yapmazsın olur biter.

      sevgiler.

    • sanki ben bu yalanı sürdüremezmişim gibi geliyor... =) yinede çok teşekkürler

  • valla bende aynı dertten muzdaribim :( sende en azından sevgili var bende oda yok :(

    0|0
    0|0
  • ya anlamıyorum kımden neyden cekınıyorsun bugunlerın bırdaha gerı gelmıycek doya doya hayatını yasa be arkadasım

    0|0
    0|0
    • yok çekincem yok da işte sadece bir süre kafamı toparlamam gerek. bu sırada da böyle bir etken olmasa daha iyi olacak ..

    • Hepsini Göster
    • =) teşekkürler güzel bir mesaj oldu.. umarım öyle olur. hele bi şu karışıklık günleri geçsin.. teşekkür ederim

  • abdestli dolaş.namaz kılmaya çalış.

    ibadetlere uzaksan kitap oku.gez.hiç olmadı telefonunu yanına almadan çık gez.

    0|0
    0|0
  • senin içinmi , arkadaşın içinmi. anlayamadım.

    0|0
    0|0
  • Kıllı ve göbekli bi arkadaşım var bi bakıyorum bi hfta idare ediyor ben en doğal yöntem:D

    0|1
    0|0
    • nasıl yani... ?

    • Hepsini Göster
    • çoğalttırıp göndereyim dyeceğim ama kimse el atmaz:)

    • hehehe

  • samanyolu tv yi izle

    0|0
    0|1


  • bulunca bana da haber ver lütfen

    0|0
    0|0
    • :)) ikizler seks yapınca mutlu olur ve kendini iyi hisseder. seks yapmazsa moral bozuk olur. mutlu olmak için seks yapar ve seksten sonra sanki uçar :)

    • peki =) pek bulunacak gibi gözükmüyor ama..

  • Şap forever :)

    askerde yediriyorlardı ama ne fayda bizi at şahtan inmediki hiç :D

    aktara git bana şap lazım de

    0|0
    0|0
    • amanın yapmayın sonra ne olur benim halim.

    • Hepsini Göster
    • Doğal diye biliyorum zaten beyaz mı krem rengi bir şeydir

    • teşekkürler

  • tecrübeli bir üyemiz olduğunu saklama bizden :)

    0|0
    0|0
    • nasıl yani?

    • Hepsini Göster
    • neyse takılma bunlara..sen cevabını almaya bak

    • tamam teşekkürler

  • Sen azaltmaya uğraşıyorsun, ben isteği çok olan bir partner bulmaya uğraşıyorum. Ne garip dünya bütün güzellikler bir arada olmuyor işte..

    0|0
    0|0
  • şap yedir.

    senin türk kadını olduğunda nasılda belli

    0|0
    0|0
    • kendime mi?

    • kimin sex ihtiyacını söndürmek istiyorsan

Kızlar Ne Diyor 2

  • ay başlıgı gorunce bır kahkaha attm:DD mıllet arttırıcı sorar sen azaltıcı:D canım <3

    0|2
    0|0
  • herşey irade istiyorsunuz diye illaki olmak zorunda değil ama olsada fena olmaz değil mi

    0|0
    0|0
    • yani şu sıra olmasa iyi olur.. kafamı toparlamaya ihtiyacım var ve bu konu kafamı karıştırıyor.. bu nedenle kafası karışanlar sadece erkekler değil bence..

    • Hepsini Göster
    • normalde bencede değil ama işte.. =/

    • sevgilin şikayet ediyorsa kendini böyle hissetmen doğal :(

Yükleniyor...