Anal ilişkiye girdim kızlığım bozulmuş mudur?

Anal ilişki sırasında kızlık zarı hasar görür mü? Kan gelmedi ama ben vajinama da girdi gibi hissettim ve hemen çıkarttırdım. Sizce kızlığım bozulmuş mudur?


2|0
15|19

En İyi Kız Görüşü

  • eğer girmediyse vajinaya bozulmamıştır.

    1|0
    1|0
    • soruma cevap verdiğin ve yargılamadığın için teşekkür ederimm

    • bişey değil. zaten sen bunları bilerek yapmışsındır tekrar söylemenin gereği yok.

Erkekler Ne Diyor 19

  • Anal ilişkiye girmek ile bozulma yaşanmaz. Aynı zamanda birçok kızın, kızlık zarının esnek olmasından dolayı yırtılma gerçekleşmez.

    Eğer öğrenmek istediğin bu ise, öğrendin.

    Ancak, manevi yönden bakiremiyim dersen, değilsin. Analda girsen, vajinadanda ilişkiye girsen neticede bir erkek cinsel yönden seninle ilişkiye girmiş. Ha önden, ha arkadan bu farkedermi? Yani bu heyecanı sana yaşatmış. Belki evleneceğin insan yada bir başkası bakiresin diye görecek seni. Peki ya senin kendin için düşüncen ne olacak?

    Bakirelik senin için sadece 2 damla kan gelmiş olması mı?

    2|2
    0|0
  • kızlığın bozulmuş mudur bilemem ama

    bi anlamı kalmamıştır.

    8|4
    0|0
  • Bacak arasın bekaretın saglam olabılır ama beynindeki bekaret gitmiş oldu. Geçmiş olsun.

    4|4
    0|0
  • Sen birkere soruyı dogru sor, girdi gibi hissetdirdin ve çikartdirdin ne ya, ihtimallerden daha beter birşey gibi sormusun,

    Vajinana birşey girmediyse korkma birşey olmaz olmaz

    0|0
    0|0
  • hee bozulmuştur hatta nobel ödülü bile alırsın bu başarıyla...yahu iş olsun diyemi soruyosun yoksa milletle kafa mı buluyosun yada gerçekten bu kadar mı cahilsin ?

    1|0
    0|0
  • eğer sadece anal ilişki yaşadıysanız tabiki bozulmamıştır.

    0|0
    0|0
  • Nihat Genç'in soyadı "Genç" diye ebediyen genç mi kalacak?

    1|0
    0|0
  • ha önden ha arkadan sonuçta yılan içine girmiş arkadan veren üç gün sonra öndende buyur edecektir

    0|1
    0|0
  • yok bozulmaz rahat ol sen

    0|0
    0|0
  • hayır kesinlikle bozulmamıstır.eger tamamı girseydi vede kan gelseydi bozulurdu ama hasarda görmemiş

    0|0
    0|0
  • sadece anal ilişkiye girdiysen kızlık zarı bozulmaz vajinaya penis girmediği müdedetçe

    0|0
    0|0
  • vajina girdiyse sorun olabilir yoksa anal seks birşey olmaz

    0|0
    0|0
  • allahım

    0|0
    0|1
  • yüksek ihtimal

    0|0
    0|0
  • bakirelik tamamen cevre baskisi ve aile baskisindan baska birsey degil.. bunu bu soru ile de anlamak mumkun. anal sex oral sex yada normal sex sonucta hepsi de ayni. sonucta artik sen saf degilsin.bozulmussun hemde arkadan .

    0|0
    0|0
  • yok bozulmaz

    0|0
    0|0
  • sevdim verdim demişsin yanlış kör kütük aşık olsan bile anal dan vajinadan ilişkiye girilmez evlenmeden sen artık bakire değilsin

    0|0
    3|1
  • bence ilişkiye girmiş gibi değilsin pek sadece ilişkiye girmek istiyorsun bekaretide bozmadan nasıl girebilirim diye düşünüyosun o yüzden anal seksi sordun daha önce yapmışlardan fikir almak için

    0|1
    0|0
  • kafa bulmak ıçın yazılmış bır soru daha...

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • anal yapıp kızlık zarının derdine düşen kızları da hiç anlamıyorum. bundan sora bakireyim deme derdinde misin yani? bence sen normal yolla ilişkiye girmiş kızlardan daha bozulmuş bi haldesin. o yüzden hiç takma zarı mari.

    2|3
    0|0
    • eeh işte arkadan yaptırıken bir şey yok kızlığın derdine düşmüş akılsız.

  • senin doğru söylediğine inanan birine yalan söylüyorsan bu en büyük hainliktir.

    sen evlendiğinde kocanın kandırabilirsin ama Allah görüyor ..senin gibilerin de normal hayatında da foyaları ortaya çıkar inşallah.

    0|3
    0|0
    • birisinin neler yaşadığını bilmeden yargılamak çok kolay ama bu senin haddine değil! kimseyi ayıplamıcaksın bu hayatta yoksa ayıpladığını yaşamadan ölmezsin.

      benim ne yaşadığımı bilmeden atıp tutuyorsunuz ya, ben o adamı çok sevdim saf, temiz duygularımla ve adam beni kullanmaya çalıştı. evindeyken zorla arkadan sahip oldu bana, ben istemeden. bunun tecavüzden ne farkı var, ayıplayıp yargılamak yerine bu sorunun cevabını verebilir misin bana?

    • Hepsini Göster
    • ben o lafı diğer türlü olduğunu zannettiğim için dedim tekrar kusura bakma.

    • ağzına sağlık

  • tabiki. iki damla kanmidir kadini bakire yapan?

    sen görünüste bakira olabilirsin de essasen kaybetmis durumdasin simdi bakireligini.

    2|4
    0|0
    • sonuna kadar katılıyorum. kızların kendilerini sınırladığı sadece kanın akmış yada akmamış olması.Çok kötü bir düşünce. Sen ilişkiye girdikten sonra, kendi beyninde ve bedenen zaten bakire değilsinki artık...

  • anal ilişkiye gircek kadar aklın var.. bunu kaldırabiliyorsun bunu bilmiyorsun.. pffff

    3|2
    0|0
  • Off ayni sorun bendede var biliyomusun... Arkadan hizli hizli girip cikarken sanki bikez yanlislikla öne girdi ufff. Hemen dur dedim falan ama bilmiyorum. Bide benimki hem arkadan yaparken vajinamida parmaklamisti biraz. Ve az arkam kanadigi icin kizligim gitti mi anlayamadim. Offf :(()

    0|0
    1|0
  • git muayene ol.sende kurtul bizde.giriyorsunuz ilişkiye zevkine varırken bir şey yok ondan sonra burda bozuldu mu diyorsun.g...s...ne hayır beklenirki zaten.birde utanmadan bozuldu mu diyorsun.hemen çıkarttırdım demişsizn girmiş bir şeyler bazılarının esnek olur zarı.git doktora sor.

    0|0
    0|1
    • ama kan gelmedi

    • Hepsini Göster
    • doktor anlar herşeyi merak etme.

    • bak güzelim sen diyorsunya kan gelmedi şunu iyi bil kadının namusu vajinadan kan gelmesi degil anal ilişki asıl kadının namusudur bir kere allah katında. bu yaptıgınız çok büyük bir günah allah kadın ve erkegi ayrı yaratmış sen kalk arkadan ilişki yap bide kızlık zarım bozuldumu diye soru sor kızlık zarı ne zamandır arkada ?

  • Bu soru nasil soru yaa anal yapiyorsunuz vajinama girdi gibi hissettim cikarttirdim diyorsun.Sen vajinanla diger ayirt edemiyorsun..Kizligin bozulsa kan gelirdi yada acimasini vajinanda hissederdin dimi cok tuhaf bu soru :DD

    0|0
    0|0
  • yazık ya çok yazık ulanvarya erkek milletine acıyorum haa ...

    2|4
    0|0
    • ya normalde acı tamam da burda bence erkek değil sadece suçlu olan :)

    • Hepsini Göster
    • eee herkızada bu gözle bakmamak lazım

    • nie canım kız vermiş ne yapsın yarın evliykende veriri erkede debinsin durusun

  • O masumluk, iffet simgesi zarın duruyordur ya da durmuyordur. Ama şundan eminim ki, sen bakire değilsinnnnnnnn

    1|3
    0|0
  • Eğer vajinanın yeri tüm dişilerde olduğu gibi ise ,analdan girmekler vajinaya bir şey olmaz tabiii. yok heyecandan naptığınızı bilemezseniz bu sefer bozulmadık yer kalmaz.. Zar neki...:))))

    0|0
    0|0
  • Kızlıgın bozulmamıştır hamilede değilsin . Şimdiden ben soyleyimde ikinci sorun anal seks yaptım acaba hamilemiyim diye konu açmana gerek kalmaz .

    0|0
    0|0
  • anal ilişki sırasında karşılaşabilinecek en büyük problem göz tansiyonudur , dikkatli olmalısın

    0|0
    0|0
  • niye bu kadar önemli ki senn için bekaret_? yiyecegini yemişsin sen zaten ne gerek var ki burda sormaya çok merak ediyorduysan yemeyecektin güzelim...

    2|3
    0|0
  • Sana öyle gelmiştir. Merak etme bir şey olmamıştır. Yazılacak çok şey var ama tükendim artık.

    1|2
    0|1
Yükleniyor...