Oha l*n şimdi hatırladım acaba o zaman bozulmuş olabilir mi?

şu an 18 yaşındayım ben 12 yaşında filanken bisiklet kazası geçirmiştim kazadan sonra donumda bikaç damla kan lekesi vardı önemsememiştim. az önce deniyim dedim parmağımı soktum çok acıdı fakat kan gelmedi bisiklet kazasında yırtılmış olabilir mi? Normalde birkaç damla mı geliyor? Ben adet gibi kanıyo sanıyodum yırtılınca o yüzden önemsememiştim.

  • Kazada kesin yırtılmıştır.
    36% (15)41% (15)38% (30)Oy Ver
  • Yırtılmamış da olabilir.
    64% (27)59% (22)62% (49)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
ciddi yorum yapan varsa yapsın
bozulmuş.. neyse zaten evlenmeyi beklemeyecektim

0|0
4|18

En İyi Kız Görüşü

  • Benimde acıdı kan yoktu * sen bir doktora git

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • b dedim

    0|0
    1|0
  • Git kontrol ettir

    0|0
    0|0
  • Gitti panpa

    0|0
    1|0
  • Hiç önemi yokmuş gibi konuşuyorsun

    1|0
    0|0
  • Gecmis olsun beybi

    0|0
    0|0
  • Boşver bebeğim. Seni zarın için sevecek adam zaten sevmesin.

    1|0
    1|0
  • Zaten hep bisikletten düşersiniz :D

    0|1
    0|0
  • Pedal mı girdi panpa

    1|1
    0|0
  • 12 yaşını hatırlıyosun yani onu geçtim donundaki bir kaç damla kanı hatırlıyosun öylemi sen insansan ben hayvanım amınakoyiyim anştayında bile böyle zeka yok la

    0|0
    1|0
  • 0|0
    1|0
  • iyi taktik mazeret

    1|0
    0|0
  • yaratıcı ol la biraz paraşütle atladım yok ağaca oturdum falan fekhıejrnhcıenh

    1|0
    0|0
  • doktora git ve baktır utanma tıpda ayıp olmaz

    0|0
    0|0
  • Deneyip bakalım güzelim dert ettiğin şeye bak

    0|0
    0|0
  • Klasik bisiklet kazasi yalani bu :)

    0|0
    0|0
  • Bisiklet numarasi eskidi artik yaratici olun..

    0|0
    0|0
  • bence 16 yaşında kalorifere oturmuştun, o da olabilir bak :D

    1|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sacma salak şeyler yapma bir doktora git bozulmamişsa bile bozarsin

    0|0
    0|0
  • Ayna varsa tuvalette bak

    0|0
    0|0
  • Bazen zarlarımız kalın oluyomuş sok sok kanamıyormuş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...