Arkadaşlar acil bilgili insanlara ihtiyacım var dış genital bölgemde et parçası çıkmış doktora gitmem mümkün değil bu nasıl geçer?

bir ilaç bir bilgi verin lütfen çok acil


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • Gitmelisin bence. Kadın hastalıkları uzmanına görün. Geç kalmak iyi değildir böyle şeylerde

    1|0
    0|0
  • Cinsel hayatın var mı?

    0|0
    0|0
  • Fazla masturbasyondan sinirlerin olup acaba klitorisin olmasın o et parçası.

    1|0
    0|0
    • peki napabilirim?

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim kanser felan da degil korkmam

    • http://www.genitalsigil.net/serviks_kanseri.html
      Oku bunu belirtiler varsa yarin hemen git.

  • hiçbişey yapma bir iki haftaya geçiyo

    1|0
    0|0
  • doktora gitmek zorundasın. ne olur ne olmaz. ha bakire değilim millet öğrenir gibi bir düşüncen varsa bu tür bilgiler kayıtlara bile geçmez aileyede söylenmez ha tutki söylerse o doktoru mesleğinden ederler tek bir dava ile. bu arada reşitmisin?

    0|0
    0|0
    • reşit değilim sorun orda.

    • doktor muayene ederken bakireyim dersen anal yoldan muayene eder kısacası sıkıntı çıkmaz. Allah korusun ciddi birşeyde olabilir. tabi basit birşeyde olabilir.

  • oynama geçer o

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmen mümkün değilse burada çare arama bunların hepsi Tıp okumuş

    1|0
    0|0
  • Bende ilk başta öyle sanmıştım Sonra penis etrafını sardı cinsel yolla geçti cildiyeci resmen Yaktı onları en azından resim paylaşsan anlardık

    0|0
    0|0
  • gecmez doktora gıdıceksın

    0|0
    0|0
  • et parçası siğil gibi birşey mi?

    0|0
    0|0
    • hayır et parçası minik ama elimle dokunduğumda sallanıyo

    • açıkçası doktora gitmeden ne olduğunu bilemezsiniz ve uygulayacağınız yöntem yanlış yöntem olabilir, bunun sonucunda sağlıksal olarak zarar bile görebilirsiniz. çok güvendiğiniz doktor bir arkadaşınız varsa göstermenizde fayda var.

  • Doktora gitmem ne demektir lannn

    0|0
    0|0
    • :D gidemem

    • Hepsini Göster
    • ya bende biyerde reşit olmayanlar hakkında tutanak tuttup mahkemeye veriyolar gibii bişey duydum ondan çok korkuyorum yoksa utandığımdan değil büyük gösteriyorum ama kimliğe bakıcaklar yaş küçük bekar sorun çıkıcak diye telaşlanıyorum

    • Tutanak falan yokta saolsun bu hukumet sayesinde bazi devlet hastanelerinde resit olmayanlar icin aileye falan haber verilme durumlari oluyor o. c ne b. k yiyeceklerini neyle ugrasacaklarini sasirdilar o yuzden ozel daha iyi

  • doktora gıt... ıhaaa 😵🔫(dıkşınnnnnnnn..)

    0|0
    0|0
  • hvp virüsü genital siğil dir kondilom türü ola bilir rahim ağzı yola açabilir doktora git rahim ağzı kanseri testi yaptır rahim ağzı kanseri aşısı ol

    0|0
    0|0
  • bunda kı 50 gr fazla bak :D:D

    bence git

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Siğil olabilir

    1|0
    0|0
  • Genital bölgede et cıkması nedir ki?

    0|0
    0|0
    • vallaha bende sizlere soruyorum

    • Hepsini Göster
    • adet falan değilim vajinamın dış kısmında et parçası var et beni yani ufak acımıyo ama

    • Et beni normal bişi. Cok rahatsız ederse git aldır

  • İçerden mi çıkmış dışarıda mı oluşmuş et parçası?

    0|0
    0|0
    • dışardan

    • Hepsini Göster
    • minik bişey kocaman değil aynen yapışık

    • Bugün mü farkettin yani daha önce yok muydu

      Bence gitmelisin doktora

Yükleniyor...