Türkiye'de neden tampon kullanımı çok az, kullanan da kötü biliniyor?

Türkiye'de neden tampon kullanımı çok az, kullanana da kötü gözle bakılıyor?


0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • bakireler kullanamadığı için. ama bizim salona spora gelen çoğu bayan tampon kullanıyor bilmem ironiyi anlatabildimmi?

    0|0
    0|0
    • Bakireler için olan küçük boylar da var, sporda rahat olur tabi, hem zaten spora giden kesim okumuş, görmüş insanlar oluyor çoğunlukla

    • evet ama kısada olsa bakireye riskli kayma yapabiliyor. bizim salonda çok lüx caddede zaten antalyanın en lux semti. haaa yanlış anlama ben bu salonda çalışanım hocayım, üye olcak param yok yani. anatomistim

    • Peki :)

Erkekler Ne Diyor 15

Kızlar Ne Diyor 7

  • Millet cahil, gerçekten çok cahil... Ben tampon kullanıyorum çünkü pedler inanılmaz derecede sağlıksız. Verdiği rahatsızlık da cabası... Biri toksik şoktan bahsetmiş: O öyle bir iki saat içinde olmaz. Ayrıca ne demek kan dışarı atılamıyor? Gayet de topluyor tampon tüm kanı. Beş para etmez ve hiçbir işlevi olmayan kızlık zarı için milletin çektiği zahmete bak. Yazık...

    0|2
    0|0
  • tampon kullandığını kim biliyor ki kötü gözle baksın?

    0|0
    0|0
    • Kimsenin bilmesi değil sorun, ki kullanmıyorum zaten, ama insanların aklında kötü bir düşünce var. Keşke ilk baştan tampona alıştırsaydı annem gibi bir düşüncem var ama, ne güzel rahat olurdu

    • Hepsini Göster
    • Bence gerekli, yaz günlerinde özellikle, sıcakta rahatsız oluyor insan kokuyor mu falan diye, sık değiştirmek ile alakası yok kokunun, gayet de sık değiştiririm

    • toksik şok sendromunu duymadın mı

      hiç hijyenik değil onu oraya koymak vs..
      çok çok gerekmedikçe bir saatten fazla kullanılmamalı bir adet..

  • Genc kiz evli olmayan kiz tampon kullanirsa kotu gozle bakilir cunku kiz degikdir ama kadinlarda gayet normal Denize giren bayanlar da cok kullanir

    0|0
    0|0
  • tampon ne için kullanılıyor ki

    0|0
    0|0
  • cocuk dogurmak ıcın sıkıntılı bıraz

    0|0
    0|0
    • Neden?

    • pıs kanın cıkması lazım o tamponu takınca delıgı kapatıyon ve cıkamıyo ıcınde kalıyo hepsını gectım hastalık yapıyor mıkroptan dolayı

  • Hiç kötü gözle bakanı görmedim ben

    0|1
    0|0
  • hay sizin türkiyenize

    0|0
    2|0
Yükleniyor...