Adet olup olmadığımı anlayamıyorum?

Bir aydır bir ilaç kullanıyorum o da kırmızı renkli koyu bir akıntı yapıyodu. Ve hergün oluyodu bu. Şimdi son adetimin üstünden 17 gün geçti sivilceler çıktı yüzümde, göğüslerim de ağrıyo. Adete benzer bir akıntı var ama bir aydır sürekli akıntı olduğu için emin olamıyorum. Namazı bıraktım şu an ama içime sinmiyor. Devam etsem mi? Lütfen cıvıklığa vermeden cevap verin napacağımı şaşırdım.

Güncellemeler:
Kızlar kızlaar yok mu fikri olaaan? :(

0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • bence kadın doğum uzmanına görün hemen

    0|0
    0|0
    • İlaç yapıyo onu bırakınca geçer :( namazı bıraktım ama umarım gelmiştir :(

    • Hepsini Göster
    • bende sağlık personeliyim ama daha önce hiç karşılaşmadım böle bişeyle

    • Anladım teşekkürler afedersin ama benim sistem biraz tuhaf nerde ne yapacağı belli olmuyo

Erkekler Ne Diyor 2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...