Bayanlarin gogus arasi kokusunu alinca ne hissedersiniz?

Ben erkek olsam etkilenirdim cunku kadinin özkokusunu yansitiyor


1|0
1|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Aynen

    0|0
    0|0
  • Kokan o kokunun ordan geldigini nerden bilelim. Kokunun ustunde mi yaziyor sanki " bu koku meme arasindan geliyor " diye

    0|0
    0|0
  • Süper bir duygu.

    0|0
    0|0
  • iğrenç

    0|0
    1|1
  • Ne kokuyorki :D

    0|0
    0|0
  • Aşeyime şey oluyor;)

    0|0
    0|0
  • çok hoş

    0|0
    0|0
  • Bazilarinin gogusu resmen lastik kokuyor Sutyenleri sahte galiba

    0|0
    0|0
  • gögüs arası kokusu nedir yaaa? komple aynı kokar ten

    0|0
    0|0
  • Göğüs arası kokusu da mı varmış? Daha neler duyacağız.

    0|0
    0|0
  • ter kokmadığı sürece çok sıkıntı yok. ama yazda geliyor işte.

    0|0
    0|0
    • O ozel bir koku

    • evet yazın sıcağında hele birde duş almayı atladıysa ne güzel kokar. kışın sıkıntı yok tamam ama yazın almayayım.

    • Sen bilirsin

  • Aynen öyle çok güzel

    0|0
    0|0
    • Dikkat ettim de orta yaslilar daha cok biliyo

    • Hepsini Göster
    • Kiymet bilen bir erkek

    • Teşekkür ederim övgüleriniz için ;)

  • Nasıl bir koku ki?

    0|0
    0|0
  • bende etkilenirim cok tahrik olurum o kokuda uyurum :D

    0|0
    0|0
  • Etkilenirim tabiki. Ten kokusu çok farklı haz veriyor

    0|0
    0|0
  • hiçbişi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Nasil bir kokuymus o ya benimki mis gibi seninki ne kokuyo😄

    0|0
    0|0
Yükleniyor...