Gögüslerim kücük, ben barisigim ama onun begenmemesinden korkuyorum?

estetik falan yaptirmiycam ama vucuduma yakismiyo gögüslerim.
ben sikayet etmiyorum pek hem zaten büyük gögsü olanlarda sikayet ediyolar cogunlukla bel agrisindan falan ben sadece ele gelicek kadar olmasini isterdim.
simdilik sorun yok ama o (sevgilim) yakisikli boylu poslu bir erkek onun bekledigi gibi olmamam acaba sorun olurmu..
bana birgün 'senin orana burana bakmadim ben kalbin temiz olsun yüzün gülsün yeter bana g*tnle basinla karilik yapmiycan sonucta, karakter vucutla olmaz' dedi..
acaba ne önerirsiniz? birazcik olsa büyük olmalarini isterim kiyafetleri sütyenleri doldurcak kadar en azindan


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • Boy ve kilo ve ölçülerin nedir?

    0|0
    0|0
  • iyidemiz zeki erkekmiş

    0|0
    0|0
  • Nekadar küçük bilemiyorum herşey göğüs demek değil. Nişanlın açıkca söylemi senin karakter vucutla olmaz demiş ve seni bu yönünle kabullenmiş

    0|0
    0|0
    • olur diyosun yani sikinti yapmaz diyosun?

    • Küçüklüğü ne kadar hiç yok mu şöyle öpüp kolayacak, sonra vücudun öbür uzuvları nasıl. kalça, böbek bibi birazda oralarla oynar

  • Sorun mu? : O

    0|0
    0|0
  • Neden kendini beğendiremeyeceğin için üzülüyorsun?
    Seni kabullenen böyle kabullensin. Böyle sevsin.

    0|0
    0|0
    • ayniini bende diyorum ama yinede onu tatmin etmek isterim ilerde evlenince ama bu gögüslerle kendimden utanirim

    • Hepsini Göster
    • Ben en baştan ne demiştim? :D

    • süpersin :)

  • ben küçük göğüs severim sıkıntı olmaz bence

    0|1
    0|0
  • sen barışıksan bosver

    0|0
    0|0
  • Resmini göreydik iyi olurdu

    0|0
    0|0
  • Sen begeniyorsan sikinti yok

    0|0
    0|0
    • ama o?

    • Hepsini Göster
    • öyle diyoruz olmuyor böyle diyoruz yine olmuyor valla ben bişi demicem artık sana kolay gelsin

    • hahahah :D

  • küçük göğüsü salla koca kalbini vermişsin yetmez mi

    0|0
    0|0
  • Küçük göğüs candır

    0|0
    0|0
  • Düzgün bir şey söyIemiş bence onu karakterinIe cezbet göğüsIerinIe değiI

    0|0
    0|0
    • onu becerdim cok sükür ama is ciddiye binerse utaniyorum gögüslerimden karisi bile olsam gögsümü gösteremem..

  • diyeceğini demiş zaten daha biz ne diyelim

    0|0
    0|0
    • yinede büyümesini isterim ama birazcikda olsa

    • evlenince çcuğun olunca belki biraz büyür

    • insallah :/

Kızlar Ne Diyor 3

  • gögüslerin küçük olabilir ama gögüslerinin çirkinligini ve küçüklügünü kapatacak bir sürü güzelligin olduğundan eminim. takma bu kadar. bir sürü güzelligin arasında bir çirkinligi görmez.

    1|0
    0|0
  • Evlenince büyürler onlar merak etme :)

    0|0
    0|0
    • evliligin neyi sayesinde büyücekler? cinsel iliskimi hamilelikmi dokunmasi falanmi?

    • Hepsini Göster
    • deniycem saol :) ama sarkinti yapmaz dimi? benim gögüslerim kücük ama diri duruyo yani sönük degil dimdikler inssallah sarkmazlar

    • Zannetmiyorum sarkmaz neden sarksın

  • sen nasilsan oyle kabul etmeli seni:)

    0|1
    0|0
    • haklisin ama kim istemez güzel kivrimli bir es.. karakterden sonra tabi karakterlerimiz uyusuyo yinede bu benim icin sorun olmasindan korkuyorum

    • olmaz merak etme seviyorsa olmaz!

    • umarim.. hem zaten görmüs gecirmis biri hevesini almis ciddi bir iliskiydi onun aradigi..

Yükleniyor...