Orgazm olamiyorum?

Arkadaslar antidepresan kullaniyodum 6 aydir kullandigim sure boyunca cinsel istek azaldi mast. Yapmamaya yaparsam olamamaya bagladim. 2 haftadir ilaci almiyorum artik olabiliyorum ama zevk alamiyorum oldu bitti seklinde gelisiyor orgazm. Sizce bunun icin doktora gitmelimiyim gidersem psikologa mi kadin doguma mi gideyim? Isteksizim ve olamamak canimi sikiyo artik.


0|0
325

En İyi Kız Görüşü

  • Aceleci davranma. Vücudunu tanı. Direkt olarak vajinaya odaklanma. Bir çok hassas nokta var kadın vücudunda. Orgazm olmayı kolaylaştırıcı etkisi olan. Oraları keşfet. Vajinaya gidene kadar mümkün oldukça oyalan. Tabiri caizse kendi kendini kıvrandır. Boşalmaya odaklanma zevke odaklan. Boşalmaya odaklı masturbasyon orgazmın kalitesini düşürür. Zamanla zevk almamayada neden olur.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • Dr. un yapacagi bisey yok ilacin yan etkileri tamamen birakip ubir sure kullanmayinca eski haline donersin emin ol tecrubeyle sabittir.

    1|0
    0|0
  • kullandıgın ilaçların yan etkısıdır. ilaçların etkısının vucuttan atılmasını bekle

    1|0
    0|0
  • Anti depresan ilaçlarını bir kerede tamamen kesmen vucudunda yen etkilere sebeb olabilir ve anti depresan ilaçlar malesef cinselliği öldürür.

    1|0
    0|0
  • Size antidepresani veren doktora gidiceksiniz antidepresanlar cinsel ilişkiyi %75 80 azaltmakta bu yan etkisinden korunmak içinde bağzı ilaçlar veriyorlar çünki kaçınılmaz libido düşüşü...
    pskiyatri gitmeniz gerekir pskolok birşey yapamaz ilaç yetkisi yok.

    0|0
    0|0
    • Psikolog degil aynen psikiyatri gerek

  • Cinsel iliskimi denedin mast mi antideprasanin yan etkileri var ama o kadar buyuk etkilicek derecede degil. Muhetemelen kafana zevk alacakmiyim diye takiyosun konsantre olamiyosun. Cinsel iliski esnasinda cani yanan bazi bayanlar acaba canim yanacakmi diye dusunur ve bu nedenle konsantre olamaz zevk alamazlar sorunun buna benzer kadin dogumun yapabilecegi bir sey yok sana tavsiyem farkli yol denemen duzelecektir

    0|0
    0|0
    • Hayir cinsel iliski denemedim mast. yapiyorum sadece. Cinsel iliskiyle de yersiz korkularim yok cok sukur ama ya hep boyle olamazsam diye korkuyorum iste

    • Sorun cozulur dert degil. Bir cok hasta geldi bu konuda bana. Sana tavsiyem farkli yollar denemen. Kafana taktigin icin oluyor. Antidepresanin etkisi ( cinsellige ) cok buyuk degilm farkli yollarla mast. Yapmaya calis olmazsa baska yontemlere bakariz cozulur

  • Geçer zamanla
    bir süre düşünme

    1|0
    0|0
  • bekle biraz yapma düzelirsin

    1|0
    0|0
  • Düzene girecek zamanla. Acele etme sabır et. 1 ay daha zevk almazsan doktoruna görün

    1|0
    0|0
  • Patak ilaci kullanırken bendede oluyordu ilacibirakinca eski haline donuyosun

    1|0
    0|0
    • Insallah..

    • İlaç vucudda adrenalini azalttigi için cinsel isteksizlik gelip ve sinirleri de rahatlattigi için boşalma suresi uzuyor aslında iyi bir şey seks hayati için

  • 2 hafta kısa bir zaman. Biraz daha zaman tanı kendine.

    0|0
    0|0
    • Bekliycem ama olmazsa hangi doktora basvurmam gerektigini bilmiyorum

    • Doktordan ziyade belki yardımcı materyallerle ihtiyacını giderebilirsin. Psikolog gideceğin adres ama genelde bu tür sorunları geçiştiriyorlar. Güvenilir biri ile konuşmak daha faydalı olur.

  • Evet antidepresanlae oyle seksten once 2 gun kullanma

    0|0
    0|0
    • Seks yapmiyorum zaten daha once yapmadim kendi kendime olamiyorum..

    • Ayni durum iste saatlerce bosalamiyorum bende antidepresanlar yapiyor

  • Psikologla hic alakasi yok.. bende kullandim ayni seyleri yasadimm ilactan kaynaklanıyor. . ama birakincada eskisi gibi olamiyosun yaaa.. ne kadar zamandir kullaniyosun?

    0|0
    0|0
    • 6 aydir

    • ben 6 sene kullandim şu an orgazm sorunum yok ama sekste git gelden aldigim eski haz kalmadi sanki yaa

  • Doktora gerek yok. Kendini dinle biraz.

    0|0
    0|0
    • Ne yaparsam yapayim olmadi zamana birakiyorum biraz

    • bunun için gerçekten bir çaba sarf etmediğini düşünüyorum.

  • Bekar misin :)

    0|0
    0|0
  • Dur bir ilacı kullanmayı bıraktıysan bile vücut ha deyince temizlenmez ya

    0|0
    0|0
    • Umarim dediginiz gibi temizlenir gider

    • Temizlenir merak etme, kafanada takma, bu tür şeyler kafaya taktıkça psikolojik sorun haline gelebiliyor.

  • sıkıntı etme orgazm yaşıyosan demekki zevk alıyosun azda olsa düzelirsin psikolojik bişey farklı şeyler düşün farklı şeylerden zevk almaya çalış

    0|0
    0|0
    • Olamadigim icin hic olamiycakmisim gibi geliyo bu da aklimi dagitiyo moralimi bozuyo..

  • vajinanı yalasılar güzelce bak nasıl olursun

    0|0
    0|0
  • Yavaş yavaş bak altı ay olmuşunutmuştur

    0|0
    0|0
  • Senin olay bende askerde oldu pisikolojik yani utanmicaksan gide bilirsin ben utandim gitmedim

    0|0
    0|0
    • Utancak bisey yok utanmam bu durumun devam etmesi uzucu cunku

    • Hepsini Göster
    • Psikiyatr ilac degistirebilir veya farkli bir ilac vereblr..

    • Valla bem hep gittimde psikiyatriler bendende hasta idiler :)

  • Antidepresan ilaçların en büyük yan etkisi bu

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 2

  • psıkologa gıt

    0|0
    0|0
    • Gidicem psikiyatra bir sure daha boyle devam ederse sagolun

  • Kesinlikle bir psikologdan destek almalısın psikolojik bir durum olduğunu düşünüyorum geçmiş olsun..

    1|0
    0|0
    • Tesekkur ederim

    • Rica ederim çok büyük geçmiş olsun sana tavsiyem spora başla ve güneşli havalarda yürüyüş yap stresini yenmeye çalış bitkisel gıdalarla beslen umarım yakın zamanda eski sağlığına kavuşursun..

Yükleniyor...