Tampon içimde kaldı?

Ya arkadaşlar, ben bu tamponu unutup bir uykuya dalmışım da baya uyumuşum. Zaten okula gitmeden takmıştım, kanamam da çok yoğundu. Okula gittim geldim yattım kalktım, yaklaşık 12 saat falan oluyo ve aşırı şişmiş, çıkartamıyorum! Ne yapsam sizce? (Görüşleri de herkese açayım malum beyler kızlardan daha bilgili olabiliyo bu konularda...)
ay nolur bir yardım edin! Doktora falan gidemem bu saatte bir de ne yüzünden! Rezillik ya :/ :(

Güncellemeler:
Arkadaşlar, böyle durumlarda sıcak duşun altında sakince ve biraz ıkınarak çıkarabiliyorsunuz! Aklınızda bulunsun!

0|0
37

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...