Penisinizi taniyormusunuz :)? Evet soru açik onu nekadar taniyorsunuz?

Tanitmaniz gerekse onu nasil tanitirsiniz :D? Ozellikleri neler:)?


2|2
3|99

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben olaya biraz farklı bir açıdan yaklaşmayı tercih ediyorum;

    Penise almanlar kibarca perde dermiş,
    Çünkü oyun bittiğinde inermiş.
    İngilizler ise centilmen, kadınları görünce ayağa kalktığından.
    Fransızlarda şarkı diyormuş, ağızdan ağıza dolaştığı için.
    İranlılara göre ise kalleş. Hep arkadan saldırdığı için.
    Çok eskiden ruslar ise partizan diyormuş, ne zaman sertleşeceği belli olmadığı için..
    Türkler ise şef derler, hepimizi o yönettiği için.

    Bu da Türklere özgü bir diğer versiyonu;

    Kimisi "darbe" der, sabahın köründe kalkıp yönetimi ele geçirdiği için;
    Kimisi "irtica" der, geridekilere aşırı istek duyduğu için;
    Kimisi "ergenekon" der, bir ucu mutlaka kendisine dokunduğu için;
    Kimisi "sol" der, iktidardan uzak olduğu için;
    Kimisi "ekonomi" der, tavana vurmuşken bir anda yerlerde sürünebileceği için,
    Kimisi "rüşvet" der, ortalık yerde birinin eline vermek suç olduğu için,
    Ve kimisi "siyaset" der, bir girdi mi bir daha geri çekilmek zor olduğu için..

    Alıntıdır arkadaşlar :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 98

  • su uyur penis uyumaz dayma ayakta yıkılmaz onu kaldıran kuvete kız denir kızların kaldırma kuvetleri vardır özeligi penisin dayma sert kazık gibi ayakta olması rüzgar yamgur camur dinlemden dayma ayakta olması :) çadırcılar

    0|0
    0|0
  • X-Bant yayın frekansı
    3METRE azami menzil
    Faz dizili anten
    Çoklu huzme
    Darbe sıkıştırma
    3 boyutta hedef arama ve takip
    Çoklu hava hedefi takibi
    Arama ve Takip için ayrı huzmeler (Çok Fonksiyonluluk)
    Otomatik Hedef Sınıflandırma
    IFF (dost/bilinmeyen teşhisi) sorgulaması
    Komuta kontrol merkezi üzerinden uzaktan komuta ​​edenilme özelliği
    mağara keşif özelliği
    mağara bombardıman özelliği :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    1|0
    0|0
  • 0-100 km hıza 3 sn. çıkıyor

    1|0
    0|0
  • Videoda da dediği gibi yeri geliyo sinir yapıyo " abi benlik bişey varmı?" oğlum yok dur falan ama yoook bir başkaldırdı mı kimse tutamıyo an geliyo "benim sözüm geçecek" falan diyo :D
    www.youtube.com/watch

    0|0
    0|0
  • Şarkısı bile var "his name is King"

    https://www.youtube.com/watch?v=VsxOPWtrnko

    0|0
    0|0
  • 38 senedır beraberız.. benı hıc yarı yolda bırakmadı.. saglam dost:))

    0|0
    0|0
  • Barut gazının geri tepmesi icra yayının ileri itmesiyle çalışan tek tek ve seri ateş edebilen tam otamatik bir silahtır:)

    0|0
    0|0
  • Pek sohbetimiz yoktur.

    1|0
    0|0
  • Gayet sağlıklı yeterince uzun beni mahcup etmeyecek durumda ona ihtiyacım olduğu zaman yanımda olan benim en iyi sadık dostum.
    Beni mahcup etmediği gibi ihtiyacı olanı da yarı yolda bırakmaz.

    0|0
    0|0
    • Masallah ya varya genel olarak pek uysal penisliler ulkesindeymisiz biz herkes cok memnun :D

    • herkes fazla kullanmadığından memnun olduğunu zanneder önemli olan ihtiyaç anında da yarı yolda kalmaması

  • Bak sana bişey diyo:

    Ota b*ka kalkmam
    Kalkınca inmem
    Geceleri uyumam
    Yanımdakini uyutmam
    Sağa sola yatarım
    Uykuya dalarım
    Sahibim fetişist
    Ayaklardan hoşlanırım ^^

    0|0
    0|0
  • Devlet sırridir açiklamam.

    0|0
    0|0
  • Neyini anlatıcam bildiğin penis, altın kaplı olucak hali yok ya, ya hep sen soru soruyon bir tanede ben sana sorabilirmiyim?

    0|0
    0|0
  • Tanıyorum tabii ki...
    Çok isyankar.
    Olup olmadık yerde baş kaldırıp isyan ediyor. 😃

    0|0
    0|0
  • 18'yıldır beraberiz son 4'yıldır yaklaşık 25-30'operasyonda etkili bir performans. Sevdiğim özellikleri yaşım kadar olması yorulmak nedir bilmemesi :Sdf yeter şimdi tanıdık biri görcek l*n bb :dsd

    0|0
    0|0
  • Bu aralar çok sinirlendiriyor beni. 😡😡😡

    0|0
    0|0
  • uyu oğlum uyu sana demedi beğendin mi yaptığını yeni uyutmuştum çocuğu şimdi tasma taksam durmaz parçalar heryeri

    0|0
    0|0
  • Kendimi bildim bileli benimle takılıyor öyle kötü huyu falan yokturdur bazen isyan edip başkadırıyor onu anlıyorum onunda istekleri var hep kapalı alanda kaldığından gerek olsa asabileşebiliyor bune ya ne anlatıyorum ben :)

    0|0
    0|0
    • Ahahaha araha dolastirmaya cikart sen onu olmaz oyle :)

    • Hepsini Göster
    • Belkide sabit bir arkadas lazimdir ona ;)

    • Sabit arkadaş lazımda bulamadık hem kendime hem ona sabit olacak olan arkadaşı ozaman isyankar olmaz daha uslu edepli olur :)

  • çok sadık. doğduğumdan beri beni hiç yalnız bırakmadı. ben nereye o oraya :)
    arada rezil ettiği ve istem dışı çalıştığı da oldu ama hep aramız iyiydi. güveniyorum kendisine :)

    0|0
    0|0
  • Tanıyorum. :)

    Orta kalınlıkta, hafif damarlı, mantar başlı ve düzgün.

    0|0
    0|0
  • Kendisi çok ellerinden öper çok terbiyeli asla kontrolüm dışında hareket etmez fiziksel özellikleri
    185mm boy
    28mm gövde
    1'' kafası
    aşırı damarlı
    Bam teline dokunduğunda hoyratlasan bir varlık

    Umarım yeterli

    0|0
    0|0
  • penis değil. onun bir adı var.
    benjamin

    0|0
    1|0
  • Bir tek sünnet olurken üzüldük beraber ağladık. Ama sonra düz duvara tırmanır oldu hala birlikteyiz:)

    0|0
    0|0
  • Penisim iyidir arada yersiz yerlerde uyansada severim keretayi huc mahcup etmedi beni bugune kadr hep boyle gitmesini temenni ederm performansda iyi kafa dengi ama ;) neyse cok ovdm nazr degmesin

    0|0
    0|0
  • sünnet olduğum gün çok bağlanmıştım ona ((:

    0|0
    0|0
  • Bulutut navigasyon veri aktarımı hızı :D mp3 video oynatma desteği yok yok yani yokuş kalkış desteği bile var :D

    0|0
    0|0
  • Söylemem ayıp ayıp :D

    0|0
    0|0
  • Çok takıntılı. önüne gelene takıyor :)

    1|1
    0|0
  • çok sırdaştır tüm zorluklara karşı dimdik ayakta durmayı hep başarır ancak hoşuna giderse boyun eğer;)

    0|0
    0|0
  • kafasına gore takılıyor #D azı var dılı yok #D sınırlenınce kabarıyor #D

    0|0
    0|0
  • Kafası kendinden bile güzel bu gece içmiş içmiş...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    68

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...