Komik yöresel şiveler paylaşır mısınız?

Aklıma geldi birden mesela Afyonda otobüsde tek kişi oturan birine ' Bi göddük gayıvecennii ' diyolarmış sizin yörenizde ya da çevreniz de duydugunuz buna benzer komik şiveler var mı paylaşalım bakalım neler varmış ..


0|0
5|18

En İyi Kız Görüşü

  • Yok heriii..

    Bu çocuk bizim oralı ellaam..

    Tahtıyaağalesicesinin gızı!

    -aha baban anan..

    Kafam gidişti..

    Gidip geleşdane…

    Aman heri sende..

    Gaçala ordan, beri gitt!

    Zımzıı görüyon mu büyu!

    Cücüklere bi apaz yemverele..

    Tahtaya gelesice...

    Dükmüğü vuruncu şimdik…

    Eccük öte git..

    Elleğam işi çıktı!

    Ağzının orta yerine vuruncu sümsüğü…

    Çay içeçoğuuk mu?

    0|0
    0|1
    • hahayt nerenin şivesi bu iyimişş :))))

    • Hepsini Göster
    • Tahta tabut anlamında birine kızdığın zaman tahtaya gel emi denilir yukarıdakide söyleniş biçimi :D

    • Saol gadasını aldığım simdi anladım eywalalh :D

Erkekler Ne Diyor 18

  • Samü abü nabuyun beya

    Aynı bea

    epten aykırı davranıysın

    öte git bree

    ha punin içünda finduq var da

    0|0
    1|0
  • Götüvecesen götüve götüvemicesen götüvecekle va.. Türkçe meli ; Götürüvereceksen götürüver götürüvermeyeceksen götürüverecekler var :D

    1|0
    0|0
    • :))))) bunu da duymustum bi de şey diyolar çok burdan aşağa yaardırıvecen yardırıveecen

    • götürme muhabbeti üzerine neler var :))))) götürme koy bırak diyecek mesela çevirisini sen yap :)

    • agfdgsd

  • ---- günlük yaşam ----

    gırmızı-domates

    zındıı-makas

    pişkir-havlu

    püssük-kedi

    gelele-gelsene (-ele eki köke eklenir. sorele-bakele-durele gibi)

    bıldır-geçen sene

    ıradyo-radyo

    labba-lamba

    duluk-yanak

    ----- küfür ve hakaret -------------

    baarsıcığı dümüümlenesice-bağırsağı düğümlenisice

    vay yonanın toooomuu vay- vay yunan tohumu vay

    naaadar oküzümüssün la sen-ne kadar öküzmüsün lan sen

    ---- sevgi --------

    ç.künü boyuma yular iderim-cinsel organını boynuma dolarım

    guru guru gurban olur takır takır gadalarını alırım-kurban olur, dert-tasanı çekerim manasında

    aklıma gelenler. tüm k ler g olarak söylenir. ğ zaten yoktur. yaamur=yağmur

    iç anadolu şivesi.

    0|0
    1|0
  • varda yazarsam banlanirim.

    0|0
    1|0
    • yetkililere sesleniyoruz banlamasanız da öğrenseydik merak ettim şimdik bak :D

    • Hepsini Göster
    • Ama şimdi adminlere cevap hakkı doğdu :D

    • Dogsun yorum paneli acik yoruma davet ediyorum adminleri.


      NOT: Düsüncelerimin Tüm haklari saklidir.

  • bende afyonda bulunuyorum ama köken olarak kütahyalıyım netdiriveriyon bakam bizim gızzz garnın açmı yeğcenmi acık gelivede sevem seni falan diye konuşurlar:)))

    0|0
    0|0
    • kütahya şivesini biliyorum bide çabucak konusuyolar anlamıyordum hiç bisey :)))

    • Hepsini Göster
    • ne anlatıvecen bakem :D

    • ne istesen onu anlatıveren gali:))

  • gidiyom geliyom oturuyom ediyom yapıyom takılak yapak edek filan filan :)

    0|0
    0|0
  • Mesela bunun gibi mi ? - Bi götüü veğ dedimde götüü veğmedii ( bi götürü ver dedimde götürüvermedi ) yada - Nöördüün gardaş, Nörüyüüm sen nördün, nöğörek iyilik güzellik :)) veya Gııccıııın naaber leen , iyidir Ortaaaam .

    0|0
    1|0
  • göddük ne:D

    0|1
    0|0
  • Silve o değildir senin dediğin ağız dır :) ben k.maraştan komik sözler söyleyeceğim . .

    "-Süllümdeki püsüğe alaminen kodidim yere kepti "

    açıklaması ; (merdivendeki kediye terliği fırlatınca yere düştü ) :) :)

    0|0
    1|0
  • otobüslerde muavinlerin en çok söylediği söz :

    arkadan vermeyn kalmasın

    kürtçe anlarsan dahada yazarım :)

    0|0
    1|0
  • bende afyonluyum :) şive mide seviyorum :)

    0|0
    0|0
    • Burdan tüm afyonlulara saygılar sevgiler asfsdg :))

  • Şive yok bizim sülalede.

    Alabildiğine İstanbul Türkçesi. İnci gibi..

    0|0
    1|2
  • Benede götüvecenmi :D

    0|0
    0|0
  • kafanı zıngıllatırım :D zumzuklarım :D

    0|0
    0|0
    • ahahaha ne demek o hasbam :D:D:

    • kafanı duvara vurur duvardan geri seker gider gelir diger gelir zıng diye bir ses gelir=zıngıllatmak :D

      zumzukda kafanı yumruklamak :D

    • o da iyimiş :D

  • ahmuuuuuu gooş

    pisiklaytıııııı çalıyoğlaaaaaaaaaağğğ

    0|0
    0|0
  • git önkü yüzünü yuuka gel. sırtındakini de değiştir.koş baken ege şivesi :=)

    0|0
    0|0
  • kanka <3 :D

    0|0
    0|0
  • -heeööy sülman aga nabüysün be eey?

    +iyi ba kızan sen nabüysün?

    -iyi bende be nabayım

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bizim evde konuşulan Türkçe hiç bi yörede yok. Otur al eline popcorn izle.

    0|0
    0|0
  • Ege ve trakya ..

    0|0
    1|0
  • Naptın gari nettin gari lo.

    0|0
    0|0
  • ne ettin garii :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...